• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • MissHeaven

Ahaaa... tack då fattar jag. Min bm klarar nog inte det, hon kunde inte ens sätta på videon till förlossningsfilmen på förra föräldraträffen, inte spec teknisk alltså! Nästa undersökning ska hon göra ett UL för att säkert kolla så bebin ligger ed huvudet neråt, det är nog tillräckligt avancerat för henne...

men det hade varit spännande att veta!

• Lindisen81
    Trollie skrev 2007-05-16 19:35:47 följande:
    Misan skulle in till förlossningen så att dom skulle kolla upp hennes besvär, tror hon skulle vara där vid två, vi får hålla tummarna att allt är bra!
    okej!!! ja nu lyckades jag väl skrämma alla!!! men nu vet vi varför hon är på förlossningen!!
  • Pusselbiten86
    MJUKIS

MASSA mega långa o varma kramar till er idag... Isabelle har de fint där hon är nu men hade haft de finare hos er..

KRAMAR till tuuuuuuusen... Hoppas dagen varit ganska bra ändå trotts detta.. KRAM igen..

Föressten... Vet ni vad vi fått ? ..
    Vattenläcka i lägenheten

Den är i hallen... o inne i klädkammaren.. samt att den är under parketten i vardagsrummet.. så nu ska de komma på fredag morgon tiiiidigt o skära upp mattan i hallen o klädkammaren o försöka torka ut de...

O kan de inte det så ska vi få en tillfällig lägenhet o bo i o de ska bryta upp hela parketet o allt..

Ja blir knäpp...

Vill ju kuna bo kvar o ta de lugnt nu innan bebis kommer ju..
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Pusselbiten86
    Veronica

Ja de kan man lugnt säga.. o med min otur så kommer de INTE att lyckas med torkningen i helgen..
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • FruRundberg
    Massa kramar till Mjukis å hennes sambo!! Mina tankar är hos er!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • monnie

lindisen- man kan ta pappadagarna hur man vill inom 60 dagar, ex. halvdagar eller bara lite strödagar.

• Trollie

Zandrisen, ja det blev ju inte direkt något stormöte, skönt att du slipper träffa den kvinnliga läkaren (kommer inte ihåg namnet) mer! Hon verkar ju hel konstig! Nu håller vi tummarna för att du får föda vaginalt, med EDA och allt !