• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-03-06 14:53:42 följande:
    OJ vad mycket alla har gått upp här e d bara jag som har gått upp ttyp 2-3 kg? haha =) KOmmer ihåg att vikten inte började öka som met förens efter v 25 förra gången iaf=) fast gick iof bara upp 12 kg då
    Jag har gått upp 3-4 kilo. 3 kilo på morgonen och 4 på kvällen !
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Halvblod
    LindaoJohan skrev 2007-03-06 18:43:00 följande:
    hmm... kanske man kan ta med pappret från ultraljudet, hinner ju inte till bm innan resan tror jag... www.lindisen.bloggagratis.se
    Ring annars till din BM...hon kanske bara kan skriva ett papper som du kan hämta där, eller skicka hem till dig.
  • Tania

Äsch... jag drog en nitlott i duschen Jag fick massera hans rygg. Fast han kompenserade det ganska bra med att åka till Ica Maxi för att köpa en massa fikabröd.

***VARNING FÖR FRESTELSE***

Jag ska mumsa på wienerbröd, munkar med vanilj, vaniljhjärtan och cola till det

Herregud... tänk om jag inte känner någon smak!!!!! Katastrof!!!!

Inte hjälper nässprayen heller när man tappat smaken Gråter

Jaja... snäll är han i alla fall.

Ikväll är det Desperate Housewifes

• Vickyb
    tbmh skrev 2007-03-06 17:25:00 följande:
    SJUUUUUK..... blää....Jag har en fruktansvärd nackspärr, en hemsk förkylning som gjort att jag tappat smaken och en bebis i magen som har en framtid inom cirkusen... och med det menar jag volterna h*n gör.Det senaste är ju bara mysigt men ändå... Jag ska slänga mig i duschen och försöka locka med mig min man som varit hemma idag med Melle som fortfarande har feber. Sist jag fick med honom i duschen hade jag lagt en konstnärlig egenritad skattkarta på hans dator så att han hittade mig.Undrar vad jag ska hitta på nu.... hehe... klä av mig naken och bara vandra omkring kanske hahahaha.... nä förresten.... Melle är ju hemma.
    Krya på dig och tack för tipset om vetekudden
  • Vickyb
    Giafia skrev 2007-03-06 17:43:46 följande:
    Nu ligger jag också hemma å e sjuk:( Hostar så att jag kräks, är helt slut faktiskt. Fogarna uppskattar det inte heller. Drick säger alla, men inte f-n hjälper det. Vet inte hur många liter the jag fått i mig idag men hostar gör jag för det. Några tips snälla?!
    Krya på dig med.
  • Tania

Är det någon mer än jag som tittar på Outsiders på femman?

Det handlar om överintelligenta barn.

• mrsbygg

tbmh: ohh, va nyss på maxi själv..köpte mig massa äpplen hehe..sen cola å nötter! mums..

nu håller ja på fixar mat, pommesen är i ugnen till det blir d beasås och vitlöksmarinerad flärskile! sen vitlöks bröd så klart å sallad...mmmmmmmmmmmmm..hungrig!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3