• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • LindaoJohan

Jag känner mig mycker piggare sedan jag började med järntabletterna, då mitt värde var nere på 101 innan... men just idag känner jag mig superseg!

Fick tillbaka papper från fk idag ang hp. Chefen måste ju fylla i om jag kan bli omplacerad... *suck* vill inte ha med min chef å göra. Men jobbar på förskola och ingen på ett dagis verkar ju få det beviljat...

• Cece2

Känner mig också jättetrött...men mitt järnvärde var helt ok så det är nog inte problemet...Har för mig att bm sa att man kunde var extremt trött de tre första månaderna, men nu har det ju faktiskt gått snart 5!!!! *suck*

Mammabikinin på Lindex är snygg...vem det nu var som letade ny bikini

• Vickyb
    humlan1973 skrev 2007-03-07 12:55:42 följande:
    Har du kollat jarnet pa sissta tiden eller ater du extra jarn?
    Sista jag kollade järnet så låg det på 125 eller 123, så järnet är okey.
    Just nu äter jag inga järntabletter, aknske är därför jag känner mig lite extra trött ibland.
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Nu bakas det bullar
    Degen står på jäsning och jag väntar på att dottern skall vakna så vi kan kavla tillsammans.

Idag har jag varit extra duktig och köpt hem en himla massa frukt. Banan, äpple, päron, vindruvor och apelsin så här skall det ätas frukt! Byter bort ALL godis (undantag vissa lördagar ) Mot frukt! Skall börja dricka mycket vatten och sluta småäta! Mitt måtto att inte gå upp så mycket i vikt.. Inte mer än det som behövs.

• Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-07 13:35:04 följande:
    cece2; jag köpte en bikiniöverdel på LIndex i mamma modell! jättefin. Typ orange-rosa med brunt å vitt i lite blommig. jättefin! www.lindisen.bloggagratis.se
    Vad kostade den? Och vet du vad badtroserna kostar?
  • Ella174

Lindexbikinin till mammor har jag provar men jag tycker byxorna sitter konstigt, men det beror kanske på att jag ser ganska konstig ut i kroppen nu...
    Funderar på bikinilinnet, verkar skönt med ngt som täcker magen lite.

På tal om frukt så gjorde jag i förrgår en supergod fruktdrink på banan, frysta hallon och en slurk mjölk som jag körde med stavmixer. Blev lagom syrligt och jättegott.

• LindaoJohan

vickyb; tror den kostade 150 eller nåt, har inte kvar kvittot... underdelen var slut i min stl så kollade aldrig vad den kostade... när jag är i turkiet så tänkte jag bada i ett par badshorts som är ganska korta som jag fortfarande kan ha. Men på Lindex hade dom även fina badlinnen som går ner över magen, för dom som har en mage som fyller ut den... men tror strl  var lite konstig på dom. Mina bröst fick inte plats i den (strl 38) och över magen var den som en sovsäck typ...

• Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-07 13:40:06 följande:
    vickyb; tror den kostade 150 eller nåt, har inte kvar kvittot... underdelen var slut i min stl så kollade aldrig vad den kostade... när jag är i turkiet så tänkte jag bada i ett par badshorts som är ganska korta som jag fortfarande kan ha. Men på Lindex hade dom även fina badlinnen som går ner över magen, för dom som har en mage som fyller ut den... men tror strl  var lite konstig på dom. Mina bröst fick inte plats i den (strl 38) och över magen var den som en sovsäck typ... www.lindisen.bloggagratis.se
    Det var ju inte så farligt. Skall ner nåndag och prova den och se hur den sitter. Har börjat med vattengympa nu och det kan vara kul att ha en bikini där inte tuttarna hoppar ut! Fick bada med ett Linne och badyxor sist.. då alla bikiniöverdelarna har blivit för tok för små.
  • LindaoJohan

vickyb; ja man vill ju gärna känna sig lite bekväm, även om man är gravid! he he. sedan kan du kolla i halens katalog tror jag det var, eller www.halens.se tror dom har bikini med lite större byxor och stadiga överdelar

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3