• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • jennsans

Vicke:
    ja det kan ta tid på FK men mina jobbarkompisar (visserligen blivit beviljade tidigare) räknade med att få gå hem på HP så de ringde FK först några dagar innan.. men ligg på dem lite om du inte hör något så tar de kanske upp ditt ärende =)
    ska söka HP jag med. är väl dags o skicka in papprena *ler*

• Vicke

jennsans:
    Ja jag blev beviljad förra gången har samma jobb nu. Den gången gick det väligt fort. Jag skickade in papprena på måndagen och på torsdagen fick jag svar att det var beviljat. Men jag räknar inte med att det går så fort den här gången...

• jennsans

vicke: det lät väldigt fort. beror väl på hur många ansökningar de har också?
    alla på mitt jobb har blivit beviljade så räknar med det. känns skönt iallafall =)
    vad jobbar du med? själv är jag sjuksköterska.

• Jen2006

För mig är bikini linjen inget problem ÄNNU... Däremot kommer jag inte i någon av mina bikinis eller baddräkter så jag måste köpa nytt om jag ska komma iväg och simma som jag tänkt mig.

Någon som har tips på ställen som har badkläder?, hade tänkt mig två delat sett, med lite ben på bikinitrosorna.

• Vicke

jennsans:
    Ja det är samma på mitt jobb. Dom nekar aldrig nästan min chef hade alldrig varit med om att någon blivit nekad.Jag jobbar som undersköterska på ett demensboende så det är väldigt tungt. Ja är du ssk så bodrde det ju inte heller vara några problem!

• Vickyb
    Jen2006 skrev 2007-03-07 12:35:47 följande:
    För mig är bikini linjen inget problem ÄNNU... Däremot kommer jag inte i någon av mina bikinis eller baddräkter så jag måste köpa nytt om jag ska komma iväg och simma som jag tänkt mig.Någon som har tips på ställen som har badkläder?, hade tänkt mig två delat sett, med lite ben på bikinitrosorna.
    Lindex har fina bikinisar för mammor!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Jen2006 skrev 2007-03-07 12:35:47 följande:
    För mig är bikini linjen inget problem ÄNNU... Däremot kommer jag inte i någon av mina bikinis eller baddräkter så jag måste köpa nytt om jag ska komma iväg och simma som jag tänkt mig.Någon som har tips på ställen som har badkläder?, hade tänkt mig två delat sett, med lite ben på bikinitrosorna.
    Ha visserligen bara sätt en mönstrad, men den tycker jag var snygg! Dom borde väl få in snart mer eftersom det börjar närma sig sakta men säkert badsäsäng, eller inte! H&M har många olika fina bikinis.
  • humlan1973

Ar det nagon mer an jag som kanner er trotta o nere o saknar kraft?!

Jag har kannnt sa pa sista tiden, i forrgar var jag pa mvc sa tog hon och kollade mitt jarn, det var bara 104... inte konstigt att man var lite lag. Har borjat med jarn tabletter och kanner hur krafter sakta men sakert borjar att aterkomma

• Vickyb
    humlan1973 skrev 2007-03-07 12:50:29 följande:
    Ar det nagon mer an jag som kanner er trotta o nere o saknar kraft?! Jag har kannnt sa pa sista tiden, i forrgar var jag pa mvc sa tog hon och kollade mitt jarn, det var bara 104... inte konstigt att man var lite lag. Har borjat med jarn tabletter och kanner hur krafter sakta men sakert borjar att aterkomma
    Jag kan känna mig trött och nere vissa dagar.. Ibland har jag knappt ork eller kraft eller lust till någonting!
  • humlan1973

Har du kollat jarnet pa sissta tiden eller ater du extra jarn?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3