Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

ja sitter bara här och försöker andas..får ingen luft..
    helt täppt i näsan + illamående..sen en ner borrande bäbis. SMÄRTA...

hade vart trevligt att få lite luft nu..känner mig helt snurrig för ja inte kan andas normalt..

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-19 21:21:46 följande:
    det hjälper typ nån minut, sen blir ja täppt igen...smått irriterande..
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-19 21:25:39 följande:
    jag hatar nässpray så ja tar det bara när ja går å lägger mig i princip..så för mycket spray anväder ja då inte hehe...över snorig däremot..

varför kan inte bäbis bara vara snäll å ligga still...gör så äckligt ont när den rör på sig och trycker neråt...urk..
  • mrsbygg

haha jadu..fan varje steg ja tar så trycker skallen på blåsan så känns som ja ska pissa på mig hela tiden..
    nå grymt mycket flytningar har ja fått dom senaste dagarna oxå..lite små äckligt.
    fått lov att gå å kolla så d inte vart vattnet som börjat sippra flera ggr om dan.

• mrsbygg

imorrn ska ja tvätta och städa..måste så jävla mycket saker över allt ja får panik..
    och det verkar inte bli gjort av sig självt...

jonas å saga kollar på LOTHR...saga vägrar sova...så hon är helt inne i filmen, jätte spänannde haha..så söt..

• mrsbygg

läskigt, min mage är aldeles mjuk..kan ta tag i den och dega runt..hehe..
    undrar var bäbis tagit vägen?!

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-05-19 23:34:00 följande:
    Den lessna och åkte tillbaka till pappan
    haha ja, man kunde nästan hoppas..eller att den ploppat ut å gått å gömt sig nånstanns..

nedå..den ligger där inne..känner hur den trycker mot tarmarna..
    magen bara sjunker mer å mer..ser roligt ut från sida..
  • mrsbygg
    Calylite skrev 2007-05-19 23:59:59 följande:
    Känenr igen de, ja satt nyss med en skål på amgen, den hoppade runt rätt bra så tillslut tog killen den ifall den skulle trilla ner
    haha okej...nu har den hicka så hela magen vibrerar typ...

usch så trött...ska gå å lägga mig nu, massor å göra imorrn...
    tänker få städ nille å städa som en idiot...får se hur det går!

natti natti...
  • mrsbygg
    Halvblod skrev 2007-05-20 07:21:22 följande:
     Oj...denna morgonen var inte lika munter som gårdagen. Men varje dag är en ny dag på alla sätt. Hoppas ni mår bättre snart vare sig det är huvudet, hjärtat eller kroppen som gör ont!  Själv har jag en underbar morgon...solen skiner och fåglarna kvittrar utanför mitt sovrumsfönster. Vill bara ut och gå en lång runda redan nu...får väl se hur det blir med den saken...heheheheInatt drömde jag att det var dax för min bebis att komma...tyvärr fick jag aldrig se hur den såg ut och jag fick inget datum som tbmh fick igår...däremot var det en han i hela drömmen. I drömmen fanns även ett helt gäng med andra tjejer som oxå hade fått eller var på väg att på bebisar...NI!!! Jag kommer tyvärr inte ihåg jättemycket detaljer om vilka som fick vad och så men jag vet iag att följande var med: Mjukis (låg sidan om mig på BB), Zandisen (hade fått innan mig), Tbmh (hade oxå fått innan mig), Zelda (kommer ej ihåg detaljer), Vicki (kommer ej ihåg detaljer) och mammab (låg tvångsinlagd och fastbunden eftersom som inte höll sig stilla fastän läkarna sagt till henne). Sen var det en hel massa andra tjejer oxå...förmodligen en hel del av er andra men detta var inget jag såg så klart tyvärr...
    hahaha rolig dröm..jobbigt å va bunden dock
  • mrsbygg

här blev man väkt för en liten stund sen av saga

vaknat lite inatt för j ainte kunnat andas, men annars har ja sovit ganska bra..
    nu käkar ja frukost sen börjar min tvätt tid kl 13 som vanligt på söndagar

sen ska ja fan i mej städa..ser FÖRJÄVLIGT ut....och ja tänker bli sur och grinig och få kramp över allt...skiter ja i. jag ska städa...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3