Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

jag fattar inte heller nåt me fk...

små sur bara att jag inte får nå slags bidrag eller penning.

finns tydligt inget för oss som ej kunnat jobba eller sökt jobb pga depression..irriterande..

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-15 10:50:39 följande:
    måste fråga! fick ett papper från fk med någon slags uträkning; ersättningsnivå med sjukpenningnivå=426:-/dag med lägstanivå 180:-/dag..... jaha sedan då.? när tar man ut lägstanivå, och när tar man det andra? www.lindisen.bloggagratis.se

man måste blanda dagarna har jag för mig, man kan inte bara ta ut sjukpenningsnivån utan man måste baka in lägsta nivå oxå. har för mig det var så sist iaf..

här är man inne på sin tredje dag me huvudvärk, vägrar försvinna..och matlusten är borta..

usch får ta å bli juli nu...

• mrsbygg

har inte shoppat nånting än! inga pengar som sagt...

men jag vill!! va en sväng igår på stan fanns mycket gulligt..men ska vänta lite till tills dom får in sommar kläderna tycker det som finns nu är mer vinter/vår kläder och det känns lite för varmt för en sommar bäbis..

ska la ev köpa ett pe rnya vår skor å jacka till saga i helgen får se..
    hitta jätte fina skor och jackor!! usch va dom växer fort!..

• mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-03-15 15:19:42 följande:
    Oj! Jag menade FP när får man det?
    fp får du när bäbisen tittat ut! du måste juh vara föräldra ledig för att ta ut fp..
  • mrsbygg

jäklar..min unge måste va lång! kände precis en box strax under revbenet å en kick ner mot höften...bökar som sjutton där inne hehe..

börjar kanske bli trångt, min mage har stannat i växten känns det som..

• mrsbygg

åhh min kompis har fått sin bäbis nu! så otroligt söt!!

jag vill oxå ha bäbis!! nu får dom här sista månaderna röra på sig lite snabbare tycker jag tiden går lite fortare nu när det är soligt å skönt ute!

• mrsbygg

mjaha, idag hade ja tänkt städa å ha mig här hemma..dags att få iordning här nu..

är det bara jag som blir sugen på städa å rensa i det fina vädret? haha jag är knäpp

ska snart sätta igång, men inte riktigt än

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:23:32 följande:
    mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.se
    hehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!

hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute ibland
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:35:05 följande:
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:23:32 följande: mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.sehehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute iblandGu va färligt med inglasad balkong! önskar jag med hade det! Jag har sol från 9,30-16-tiden! jättehärligt! problemet är att många växter har en förmåga att torka ut... hinner ju inte vattna hela tiden direkt... men ska hitta något tåligt för den här sommaren! BAlkongmöbler har jag hittat på ikea i trä. soffa, bord och två fåtäljer för 999:-! Får bara plats med en fåtölj men ska köpa!!!!!Nä nu ska jag till mamma och äta frukost (grannar!) www.lindisen.bloggagratis.se
    ohh...ja hitta på europamöbler ett litet runt bord å två stolar komemr inte ihåg va d kostar men d får inte plats så mycket mer..den är ganska liten..
  • mrsbygg

Ny magbild försten gå in å kika å skriv va ni tycker..

den har krymt!! massor..fattar inte..jätte skumt. drar ja in magen så ser jag nästan ogravid ut!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3