• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • MissHeaven

kanske fel att ta upp ämnet på en lördagkväll?

• Trollie

MissHeave:
    Prestationsångest? Varför ha det när man är alldeles perfekt, inga fel och brister här inte, äter alltid nyttigt, tränar minst fem dagar i veckan, städar tre gånger i veckan, hälsar på mina gammla släktingar minst fyra gånger i veckan osv i samma stil, oj glömde visst det viktigast är en djävel på att ljuga

• Tania

Skickar upp det igen då Glad

ETT HETT TIPS!!!

För att inte glömma bort att svara på inlägg man VILL svara på så kan man öppna två fönster och skriva i det ena och fortsätta läsa i andra.

När man sen är "up to date" så är det bara att posta sitt inlägg och VIPS så har man inte glömt de inläggen man ville svara på.

• L2K
    Gråter After Dark åkte ut!!!!!!!! Gråter 

Låten är ju bara så bra!!!
    Men jag är nöjd iaf! Haft en bra kväll i soffan med en massa ostbågar och surt godis så hela tungan känns bortfräst!
    Är nöjd med kvällens låtar även om favvosen åkte.

Nu ska jag överfalla sambon som ligger på sängen! Ha det bäst och sov så gott!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • madeleine78

Vagn..Vagn... och Vagn!!! :-] vilken vagn ska jag ha... önskar jag kunde bstämma mig nån gång.. så vi kan köpa den... Men näää då!!! och vilken hjälpsam sambo jag har...
    Det jag visar säger han.. ja den är fin.. den tar vi!! men vilken då????
    Vilken beslutsångest man kan ha då... *asg*

Mamma tycker en röd vagn vore fint... jag gillar emmaljungas Elk! föörutom de fjantiga mönstret i suffleten!! bort!! eller en sport Java...

Eller en herqules Razor 4 olivgrön/svart.. men har fått för mig att dom är lite korta och små i modellen?? Hmm... Ja vilket dilemma...

En lördagkväll i min ensamhet.. med en jobbande sambo och en sovande dotter...

• jennsans

miss heaven
    ja du här är en till som kommer bli en värdelös mamma =) men satsar på att ta tag i livet efter förlossningen *skratt*

Åsa82 skönt med sponsring. o roligt att ha vagn på G =)

sååå skönt. jag o sambon är överens om märke, sort o färg. det enda som inte är riktigt klart är om vi ska ha mjuk eller hård lift till. förslag??

• linper

Hej tjejer... Ser att ni diskuterar vagn idag. Vi har beställt en Emmaljunga City Jet. Beställde en svart faktiskt. Känns som att det är en färg som alltid funkar och som man inte tröttnar på. Men tänk på att det är LÅNG leveranstid på vissa av Emmaljungas vagnar om ni ska köpa en ny. Vi får inte vår förrän i början av juni. Lycka till i barnvagnsträsket!!

• MissHeaven

Trollie och jennsans: tack för det! Skönt att höra...

Ha en bra lördag kväll allihopa, nu ska jag knoppa! Kram

• Åsa82
    jennsans skrev 2007-02-24 22:15:19 följande:
    miss heavenja du här är en till som kommer bli en värdelös mamma =) men satsar på att ta tag i livet efter förlossningen *skratt*Åsa82 skönt med sponsring. o roligt att ha vagn på G =)sååå skönt. jag o sambon är överens om märke, sort o färg. det enda som inte är riktigt klart är om vi ska ha mjuk eller hård lift till. förslag??
    ja det är verkligen skönt
    linper skrev 2007-02-24 22:44:28 följande:
    Hej tjejer... Ser att ni diskuterar vagn idag. Vi har beställt en Emmaljunga City Jet. Beställde en svart faktiskt. Känns som att det är en färg som alltid funkar och som man inte tröttnar på. Men tänk på att det är LÅNG leveranstid på vissa av Emmaljungas vagnar om ni ska köpa en ny. Vi får inte vår förrän i början av juni. Lycka till i barnvagnsträsket!!
    Ja våran tar 8-12 veckor men hon i affären trodde det skulle gå snabbare
    Trollie skrev 2007-02-24 22:50:08 följande:
    Vi bestämde oss för en begagnad Emmaljunga ska köpa den av en annan tjej här på FL. Har inte sett den annat än på bild ännu men verkar jättefin (om ni vill se bilder på den så kolla här sisu.blogg.se/210207192133_vagn_till_salu_.ht... ) Tycker att 2500:- var ett ganska vettigt pris. Vad tycker ni?
    Den var ju jättefin finns massa snygga vagnar begagnade som tur är får vi en ny nästan gratis 1000:- kr men hihi annars hade jag hittat en supersnygg på blocket
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3