• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

vi har en akta graco med bas, som vi hade till Adam. jättenöjd med den. Det som jag tänkt på är att en sån där vagn som man sätter bilskyddet i låter praktiskt. Men det är inte så kul för de att sitta i skyddet länge. Det är bättre om dem kan ligga och röra sig mer. Plus att det kan bli varmt och svettigt i bilskyddet, så det är skönt att byta till något annat när man tar dem ur bilen. Skulle inte rekomendera vagn som man sätter bilskyddet i.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Calylite

skönt med fler folkar inne. Började känna mig lite väl ensamm när precis ALLA man känenr är ute och festar, har man nått liv egentligen?

• Tania

Zelda: TÄnkte mest ha den om bebisen somnar i bilen och man ska handla och inte har med stora vagnen... eller som när jag ofta år på jobbet när jag är ledig... när Melle var liten så gick jag jämt och kånkade på honom och sen fick han sova vidare på golvet brevid bordet.

Men det är ju en ganska stor kostnad... men sen kan man ju använda den ändå som sulky...

Åh dessa tvivel

• Tania

Nä tjejer nu har jag varit alldeles för länge vid datorn. Ska logga ut nu men man vet inte... jag dyker nog upp senare efter Melodifestivalen.

Ha det bäst!

• Prinsessan Zelda

ja, visst. du gör ju som du känner. Och ska man bara handla en snabbis eller nåt sånt så spelar det ingen roll. fast jag tycker nog det är lika smidigt att ta en kundvagn och lägga bilskyddet. Just med tanke på kostnaden för en sån vagn, vet inte exakt vad den kostar. Jag köpte en lite större och bättre paraplyvagn men den använder jag aldrig, hatar dessa små hjul som hakar upp sig, fastnar i saker osv. Har nu en sulky med stora hjul som vi har i bilen jämt, så mycket bättre tycker vi. Lycka till i barnvagnsdjungeln

• L2K
    tbmh skrev 2007-02-24 19:19:20 följande:
    Nä tjejer nu har jag varit alldeles för länge vid datorn. Ska logga ut nu men man vet inte... jag dyker nog upp senare efter Melodifestivalen.Ha det bäst!
    Här är det inte jag som tycker att jag har suttit för länge. Nu har ungarna somnat å sambon vaknat och då kom han minsann på att jag nog hade suttit här lite väl länge nu!

Ha en trevlig kväll allihopa!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Prinsessan Zelda

ja, nu ska sambon och jag se på tv, men inte melodifestivalen, sånt kan man gärna vara utan

vi ska se på läskiga och spännande saker istället

• MissHeaven

tbmh: tack för kanontipset att kunna svara på inlägg efter att man läst utan att glömma bort vad man skulle skriva! Precis vad jag behövde!

För övrigt är det UNDERBART att höra att det är fler än jag som ger efter för lite godisbegär! Jag har alltid haft anlag för prestationsångest, och det blir inte direkt lättare av att höra andra som "bara är sugna på sallad" och så vidare... mitt vanliga choklad-craving har bara förstärkts, skulle kunna leva på det och smörgåsar nu. Mat är inte hälften så lockande.

Och för att ytterligare bekänna färg i prestationstävlingen: jag tränar inte heller! Fy vilken hemsk människa jag är och vilken dålig mamma jag kommer bli! Och inte kommer jag att klara förlossningen heller...

Någon mer som lider av prestationsångest?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3