Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

haha, prata min vikt me sambon på msn..
    ja fråga om han tyckte ja gått upp mycket denna graviditeten...för ja tycker jag gjort det fast jag äter allt möjligt onyttigt!

"nä.." "du är hot"..hehe så söt. blev man nästan lite glad

• mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-03-16 09:12:42 följande:
    haha, prata min vikt me sambon på msn..ja fråga om han tyckte ja gått upp mycket denna graviditeten...för ja tycker jag gjort det fast jag äter allt möjligt onyttigt!"nä.." "du är hot"..hehe så söt. blev man nästan lite glad Fin mage. Ja den ser ut att vara mindre Brukar du fota morgon eller kväll? För det kan varierar. Jag tycker min mage är jättestor framåt kvällen Sånna kommentarer vill man gärna höra oftasre! Hehe. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    fotar bara på morgonen! iof har ja slarvat me maten nu dom senaste dagarna men kan det skilja så mycket? förhoppningsvis är det lätt att bli av me extra kilona lätt sen
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-03-16 09:06:08 följande:
    Vilken fin mage mammab...
    Trollie skrev 2007-03-16 09:09:04 följande:
    Mammab Magen är ju jättefin !
    tack tjejjor!
  • mrsbygg

nån som é inrednings tokig som mig och vill hjälpa mig med våran balkong? kom me lite tips..är ju pank nu men så fort pengarna kommer in så ska balkongen bli klar
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m18502367.html

jo har sagt det, så fort denna ungen är ur mig sk aja börja träna!! måste bli av me min övervikt för gott...

när ja blev gravid me saga starta ja på +20 kg..
    denna gången vart "bara" +10 kg...

så ja hoppas ja inte går upp allt för mycket denna gången..så d inte blir så mycket att träna bort

• mrsbygg
    Myzzan skrev 2007-03-16 09:39:58 följande:
    Nej, det känns absolut inte som förvärkar. Usch, nu blir jag orolig. Måste nog ringa till BM. Ja, magen blir nog lite hård.
    är nog lite sammandragningar! brukar jag oxå få om ja anstränger mig lite för mycket.
    ingen fara, men ring bm om du är orolig! d dom är till för
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:35:05 följande:
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 08:23:32 följande: mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.sehehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute iblandGu va färligt med inglasad balkong! önskar jag med hade det! Jag har sol från 9,30-16-tiden! jättehärligt! problemet är att många växter har en förmåga att torka ut... hinner ju inte vattna hela tiden direkt... men ska hitta något tåligt för den här sommaren! BAlkongmöbler har jag hittat på ikea i trä. soffa, bord och två fåtäljer för 999:-! Får bara plats med en fåtölj men ska köpa!!!!!Nä nu ska jag till mamma och äta frukost (grannar!) www.lindisen.bloggagratis.se
    kikade på ikea möblerna dom va juh helt okej! sambon gilla det oxå!

fattas bara pengar då hehe..
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-03-16 10:54:34 följande:
    VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! VARNING! Det ar detta vi har att se framemot nar vi narmar oss forlossningen....www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/story/0,27...
    härligt!!! ligga på stranden hela dagarna fram tills bäbis ska ploppa ut!
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-03-16 11:02:30 följande:
    maste skaffa en bra bikini.... Man maste ju vara pa stranden innan efter kommer att bli svart
    jo måste oxå hitta en bra bikini!..

men så jäkla svårt när man har jumbo tuttar..och dom blir juh inte mindre direkt..suck..
  • mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-16 11:06:35 följande:
    mammab; ja visst är dom fina! Och jag har turen som har en relativt stor balkong, eller den är smal men ganska lång! KOmmer få plats med balkongmöblerna precis, och sedan en lagerhylla att ha blommor på, fyra balkonglådor vid räcket, en låda på ena väggen... och en sån där "stång" som man kan ha krukor på oxå (från ikea). kommer bli sååå fint!!*längtar* vill handla nu!! www.lindisen.bloggagratis.se
    ohh, ja vill ha pengar ja med....

våran balkong är fykanting, men det där sk nog få plats! gäller bara att möblera bra
    sen vill jag ha stor akrukor me massa olika blommor gå rint eå ha lådor på våran balkong...sen massa mysiga ljus osv osv...vill att d ska bli mysigt där ute!
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-03-16 11:05:27 följande:
    Jo, tack! Just nu ca 75j-k.....
    usch va jobbigt...jag hade 80h när jag ammade saga..
    nomalt har ja 70dd...nu vet ja inte..klämmer forstfarande in stackarna i min vanliga bh, men den börjar bli trång nu! halva tutten är utanför...

så bikini är inte det enklaste...en snygg trekants bikini täcker juh fan bara vårtan! Förvånad

får leta som en tok i sommar sen..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3