• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Giafia

Är tillbaks från bm. Alltid lika mysigt:) Bebisens hjärtljud ligger på 152 och var en myckel livlig sådan idag:) Men magen den är stor. Har 25 i sf är i v.23 ligger alltså på översta översta kurvan. Har fortfarande inte fått tagit något kort:(
    Är kanske lite nojjig, men jag vill inte klämma ut någon 5kg klump...

• Jen2006

Sitter och väntar på att min sambo ska komma hem från universitetet, sen ska vi iväg och simma. Ska bli så skönt att röra lite på sig (då känns godisbitarna man ätit under dagen mindre jobbiga )

• Giafia

tbmh: Vi får hoppas att du mår lite bättre snart, men allt känns verkligen pest och pyton ibland. Då kan man ta till tårar för minsta lilla grej.

• Trollie

tbmh: Hormonsvängningar i humöret är inte så kul! Efter middan får du kura ihop dej och sonen under en pläd och snaska på något sött och mysa lite! Blunda för kaoset i hans rum och bara varva ner. Kram!

Måste bara tala om, jag var in på våran lilla secondhand butik i dag och kunde inte motstå ett mammalinne som dom hade, prytt med texten IT STARTED WITH A KISS
    Sen önskade jag att du hade varit med solstraalen dom hade ett par moss(militär)gröna mammabyxor, tänkte på dej när jag såg dom, lagom pris oxå 75:-, plus att dom såg fräscha ut.

• mrsbygg

shit...jag vakna precis hehe..

la mig och skulle vila lite efter lunchen å ja slockna! saga kom å väkte mig precis me en jätte kram hehe...

jaha..fan skulle kunna somna om hu rlätt som helst super duper trött!!!

• Julia76

Idag har vi bokat resa till cypern den 4 maj..... Sista chansen innan Bebben kommer, sedan blir det väl inte på ett tag. Skall bli så skönt att få lite sol och värme på den blekfeta kroppen

• Prinsessan Zelda

Hallå allihop.

Var och simmade imorse, jätteskönt, känner inget av foglossningen då men får ändå lite motion. skall kolla upp vattengympa också. foglossningen blir värre för varje dag känns det. Använde bältet igår och jag vet sen tidigare grav att det hjälper en del.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-07 18:50:21 följande:
    Hallå allihop.Var och simmade imorse, jätteskönt, känner inget av foglossningen då men får ändå lite motion. skall kolla upp vattengympa också. foglossningen blir värre för varje dag känns det. Använde bältet igår och jag vet sen tidigare grav att det hjälper en del. bli biten: www.monstersgame.se/
    Va lite försiktig med bröstsim bara! Du kan få ondare av det om du har otur.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-03-07 18:53:25 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-07 18:50:21 följande: Hallå allihop.Var och simmade imorse, jätteskönt, känner inget av foglossningen då men får ändå lite motion. skall kolla upp vattengympa också. foglossningen blir värre för varje dag känns det. Använde bältet igår och jag vet sen tidigare grav att det hjälper en del. bli biten: www.monstersgame.se/Va lite försiktig med bröstsim bara! Du kan få ondare av det om du har otur. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jasså? trodde det var helt ok med simning?
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3