Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Hej sötnosar!

Har ingen internet hemma längre, någon glömde att betala räkningen... Räcka ut tungan just typiskt.
    Jag var hos BM idag var lika mysigt som vanligt. Hade tydligen stigit upp i SF-kurvan som fan! men men...
    Sitter nu och käkar en massa daim och gooodis so unhealthy

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest
    Trollie skrev 2007-05-09 21:36:52 följande:
    Beckah:När ska oturen sluta förfölja dej (er)? Du måste ju värsta oturen både vad det gäller att få sjukdomar och läkare. Kramar om!Pussel: 13kg plus ! Teen:Var har du köpt klänning du hade på bröloppet? Den är ju bara så söt!
    Hehe jag köpte den på "Combination" inne i stan, precis brevid adidas store inne i Hötorget - stockholm city Det är ingen gravidklänning heller så den kommer ju att se urtjusig ut efteråt med...
  • Mommmy  Dearest

Godkväll damer...

Har mått lite dåligt idag, bara en konstig illamående samt skum smärta över magen... Och sen har jag käkat världens mest äckligaste matblanding idag, double cheeseburger meal på Burger King till lunch och nyligen tryckte jag i mig en 9 pack nuggets och en mcfish.

Hur äckligt och onyttigt är inte det.  Vill ha banan nu
    Min bebis ligger nedåt och sparkar för fullt mot mina sidor. Rätt så roligt att känna på vassa kanter som trycker ut huden. Kan absolut inte veta vad för del det är men gulligt är det i alla fall.

Hoppas att ni andra mår bra och har det bra!

• Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-05-11 18:38:06 följande:
    antar att den inte går å röra på lika bra som om den ligger fritt..är den fixerad så ligger juh huvet "fast" nere i bäckenet..är hemma nu iaf..jäklar..först va ja på stan sen kl 12 och lunka runt sen kom pappa å hämta mig vid halv 4. då hämta vi saga sen åkte vi iväg å handla mat å så va ja på systemet..helt slut nu! så saga ska få sova hos sin mormor kanon!!sen ikväll när ja slängt över saga hos mamma så blir det vin, ost o kex alkohol fritt vin iof men iaf! och brie ost..mmmm så gott...
    HAHA! jag läste fel! måste bara dela med mig, jag läste vin ost och SEX Räcka ut tungan tyckte att det lät som en bra idé med tanke på att dottern skulle spendera natten hos mormor...
    Men vilken miss, det var kex...
  • Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-05-11 18:45:25 följande:
    HAHA...ja inte fan blir det nå sex idag iaf...så sjukt ont över allt, kan kanppt sitta äns!
    Ja fy fan, sex går inte ens att tala om... Det verkar nästan som att graviditeten tar död på exakt ALLT! känner mig så himla dööööd. Mannen fick massera mig i en timme idag bara för att jag skulle få lite ro. Sen somnade jag Räcka ut tungan
    Och nu käbblas det om sex, urk...
  • Mommmy  Dearest

Endlezz, beroende på om det är pastöriserad mjölk... då får du käka det, annars inte.

• Mommmy  Dearest

ja gud ja, drottning för en dag liksom... En het drottning också Räcka ut tungan

• Mommmy  Dearest

En fråga bara,
    är det bra att ha en bröstpump hemma? tänkte nämligen att mannen kanske ska mata den lille också och inte bara jag...
    Är amningskudde också bra att ha?
    Hittade nämligen en annons om ett amningspaket för 300 kr där det ingick en elektrisk bröstpump, amningskudde, amningsinlägg, uppsamlingskopp och bröstvärmare...

För nu har jag gått med på att köpa den men är det verkligen nödvändigt? tänkte nämligen mer på priset, bara en bröstpump kostar ju 500 kr liksom, och hela det här paketet för 300. Tänkte satsa nu när jag var först att få syn på annonsen

• Mommmy  Dearest

nej det är jag väldigt väl medveten om. Nu var det ju inte tänkt att pumpa hela tiden men liksom när det är väl behövt. Plus att när allting kostar 300... låter det rimligt?

• Mommmy  Dearest

okej, men vad bra - kan ju alltid testa grejerna. Första graviditet är så himla omtumlande.
    Känner mig som en kängru på hal is... ganska förvirrad och försvunnen... alla dessa bebisgrejer och mojänger som finns tillgängliga. Sen när blev allting så lätt/svårt?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3