• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-09 13:14:38 följande:
    ni som syr egna gardiner, är det någon som vet var man kan köpa bra och fina tyger till bra priser??? funderar på att sy själv till vardagsrum och sovrum. men vad är "normalpris" per meter? www.lindisen.bloggagratis.se
    Vet tyvärr inte meterpriset på gardiner då jag köper färdigsydda. Köpte paneltyg en gång och jag har för mig att det kostade 79.-/m . Ikea har mycket bra tyger..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Hallonfot

LindaoJohan: Jag har köpt gardiner på Ullared. Kanonbra priser. Och jättefina, i alla fall de panellängder som jag köpt.

• Theresa1

littlebaby: Åhhh vad roligt att ha sett lilltjejen! Grattis föresten. Ser ut att vara en riktig sötnos

missheaven: jätteintressant det du skrev från föreläsningen!!

jonali: Haha, är det inte bara för att du är i den situationen du är som du är så förb. sexsugen..?

mama77: kul med en tjej efter killar

mjukis: ajajajaj för foglossning!!! Jag tänkte bara tillägga, men det vet du redan tror jag att vi tycker att du är jättevärdefull i tråden. Tänk OM något liknande skulle hända oss eller någon vi känner, du vet man att man inte är ensam... Vi är glada att vi har dig

• FruRundberg
    Theresa1 skrev 2007-03-09 13:52:33 följande:
    littlebaby: Åhhh vad roligt att ha sett lilltjejen! Grattis föresten. Ser ut att vara en riktig sötnos missheaven: jätteintressant det du skrev från föreläsningen!!jonali: Haha, är det inte bara för att du är i den situationen du är som du är så förb. sexsugen..?mama77: kul med en tjej efter killarmjukis: ajajajaj för foglossning!!! Jag tänkte bara tillägga, men det vet du redan tror jag att vi tycker att du är jättevärdefull i tråden. Tänk OM något liknande skulle hända oss eller någon vi känner, du vet man att man inte är ensam... Vi är glada att vi har dig
    Hahaha..Jo det ökar nog suget en hel del kan jag tro Man vill ha det man inte kan få... hehe ja iaf inte så mkt som man vill
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • mrsbygg

usch så utråkad ja är..men ja har ingen ork att göra nått heller. haha..smått drygt!

usch vill åka å storshoppa massa fikabröd!! vaniljmunkar, äppelmunkar, semlor, budapest bakelset..osv osv osv...såååå sugen på sånt!
    jonas köpte en kanel längd till mig igår..så åt en sån å drack mjölk igår kväll hehe..

fan..nu börjar d där jäkla söt suget!...

• Karttu

Tack Hallonfot för att du försöker lugna mig! Jag får väl släppa det där nu, eftersom osten tillsattes i kokande sås, så evetuella baciller borde ju ha dött av värmen.

Trevlig helg på er alla! Här får sonen och jag fira den på egen hand eftersom maken jobbar hela helgen... Men vi börjar bli vana.

• Jessa6

Jag köpte också mina gardiner på gekås, jättefina! Kostade 79:- för två har jag för mig, ska snart dit igen så att jag kan byra ut resten av dem (och fylla på lite i bebbeförrådet)

• Hallonfot

Kan tillägga att jag ätit gorgonzola på både pizza och i pastasås. Tror inte man ska vara för kritisk mot sig själv om man äter något "förbjudet". I Sverige har vi ju massor av kontroller så vi är nog ganska skyddade i alla fall. Fast det är nog många med mig som inte tar några risker i alla fall för tänk vad hemskt om något skulle hända. Då skulle man aldrig förlåta sig själv.

Ha en trevlig kväll nu tjejer!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3