• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Hallonfot

Karttu: Jag vet inte vad "termiserad" är men om du ätit ost som inte är pastöriserad så är det ingen fara om den "bubblat", dvs varit rejält upphettad. Hoppas det stillade din oro.

• Emmyss

Åh tack, mammab, ska testa....Nån som vill kolla om det syns nu?

• annki72

Godfrömiddag

Fy vilka sammandragningar jag har idag, magen blir stenhårt och det känns som jag inte får luft.

Min foglossning har blivit mkt bättre, sover hyffsat bra nu, hade ju på stödbältet 2 nätter irad och sen var det som bortblåst, nä inte helt men nästan.

nu har jag mest ont i vänster skinka, sticker som en kniv rakt in och så låser sig hela benet, speciellt efter natten eller om jag suttit en längre stund.

Hoppas att jag får HP isafall jobbar jag bara ca 2 månade till, ska bli så skönt

• Emmyss

hehe, såg att ni diskuterade blivande tonårstjejer...Japp, kan säga att jag funderat en del på det. Mina tjejr är ju snart 6 och 7 år. Kanske blir samtidig pubertet det...hua..*ler*

Kanse inte blir lätt för småsyskonen som är snart 4 o sen lille bebisen på det:)

• mrsbygg
    Emmyss skrev 2007-03-09 12:03:56 följande:
    Åh tack, mammab, ska testa....Nån som vill kolla om det syns nu?
    nu synns det!
  • mama77
    annki72 skrev 2007-03-09 09:56:07 följande:
    mama77: grattis till tjejen!! jag undrar precis som du hör gör man??vi har ju 4 grabbar tidigare och får nu en tjej, hur sjutton tar man hand om en tjej??? jag kan ju bara grabbar
    Ja förstår dig!
    Men de är sjukt spännande, tror det kommer bli en killtjej som jag var när jag var liten. Inte en rosa

HIHI-firade med att köpa en jeansklänning från pop idag
    070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • annki72

mama77: jag har shoppat lite rosa på tradera, vi kommer att köpa en vagn som är rosa, förmodligen kommer hon att hata rosa när hon blir större.

Men det är ju så kul, har ju haft så mkt blått i många år nu, även om min 15 åriag grabb älskar rosa så är det ju inte tjej kläder

• LindaoJohan

måste fråga er som är bra på att fylla i papper från fk... visst räknar man antal dagar och hoppas över helger när man räknar 14 dagar fram...? Ska fylla i fom när jag vill ha sjukpenning... men vet inte riktigt hur man fyller i, men man räknar väl bort helgerna?

• Jessa6

LindaoJohan: Nej jag tror inte att man gör det, man räknar nog allt. FK är ju experter på att räkna alla dagar även under fp...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3