• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • little baby
    styrkekramar till dig Pusselbiten
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

veronicaq:  Jag börjar oxå få svårt att andas och så blir man andfådd för ingenting, allt är mycket tyngre och jobbigare nu. Hur ska detta sluta? Är faktiskt lite orolig Generad ....

• veronicaq

littlebaby: jaa eller hur!  hur ska detta sluta!!??? känner sig som en padda när man ska ur och ner soffan o sängen.. tänk sen med en JÄTTE MAGE!!Förvånad

v.23 med lilla killen i magen!
  • little baby

veronicaq: hehe ja, jag som hade tänkt jobba så länge jag orkar men nu så vet jag inte om jag ens orkar jobba tills man har rätt till havandeskapspenning dvs 11 maj lååånga två månader kvar *Kämpaaaa*

• veronicaq
    HEHE, jag har jobbigast på kvällarna, inte på dagar lr så.. men blä va jobbigt de e på nätterna. så stånkar o stönar man när man ska vrida sig ur sänge för att kissa varje gång! haha vilket mysterium att va på tjocken
    v.23 med lilla killen i magen!
  • Vallmar

Många kramar till dig pusselbiten!!

• Vickyb
    Pusselbiten86 skrev 2007-03-09 22:29:23 följande:
    SUCK- Varför allt på en gångFörst Mammas sjukdom Kusinen brännskadar sigFarbror får hjärtattackO gissa.. nu idag ( imorse ) upptäcker vi att våran katt håller antagligen på att få Missfall me sina ungar Eller så har hon livmodersinflamation... o blöder hon fortfarande på mån så ska hela den opereras bort Gahhh blir knäppO sen min rygg o höfterna.... kan inte ta et steg utan kryckorna... Jobbigt värre.. ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    Många styrkekramar till dig!
    Får man fråga vad det är för sjukdom din mamma har?
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • copernicus

godmorgon!
    Har varit borta härifrån ett par dar då inte mitt fl fungerat som det ska. Skittråkigt!
    Har nåt speciellt hänt som jag missat?
    det verkar vara rätt lugnt här nu iaf.

Ikväll ska jag sjunga på en konsert, den håller på ca en timme och vi måste stå hela den tiden. Suck!
    En tjej som ska ha barn samtidigt som mej har fixat stolar åt oss så vi kan smita om det krisar, men vill inte känna mej som en sjukling!
    det är iaf riktigt roligt att bebben får höra så mycket musik, och den sparkar runt som sjutton, speciellt när det spelas på pukorna.

Solen skiner och det är helt underbart väder, men jag har ingen lust att göra nåt speciellt. Gud vad jag är tråkig!!

• mrsbygg

usch...ont i magen..
    har typ sträckt mig eller nått käns det som alldeles öm på sidorna ner i ljumskarna...d är hemskt!

ska ev iväg på "kalas" idag..jonas lillasyster fyllde 15 i torsdags! så vi ska dit å fira sen fyller hans moster år idag så vi ska förbi där oxå..
    men d är bara om vi får tag på en bil!...suck dryg tå va social!

sen hitta nå å ha på sig hä rhemma är juh inte d lättaste direkt...

• copernicus

usch det låter jobbigt mammab!
    Jag kan nästan inte föreställa mej hur det skulle vara att va utan bil!
    Jag "smaschade" våran i nov. och lagningen tog låååång tid (en vecka) och vi fick ta farmor och farfars bil under den tiden men jag häll på att bli tokig!!!!
    Vi har en ny bil och deras gamla siesta fick vi knappt plats i.
    Jag har nog blivit väldigt bortskämd när det gäller bil tror jagFundersam
    fast där vi bor klarar man sej knappt utan, bara att ta sej till dagis med buss tar ca 1 timme eftersom vi då skulle behöva byta efter hallva vägen.

Kläder är ju hur kul som helst nu tycker jag, allt passar för engångsskull! Jag känner mej jättefin i allt som valkarna annars sticker ut i.
    Fast helsvart konsertklädsel blir inte så lätt

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3