Bäsebus skrev 2007-03-11 06:58:13 följande:
tbmh: Jag tycker vinrött är snyggare Har också krypningar i benen på kvällarna, riktigt jobbigt faktiskt och nu har halsbrännan börjat göra sig påmind *~*~*Michelle i magen...v.21 *~*~*
igår var mina värsta dag hittills med myrkrypandet i bena och det kliade något galet på benen då oxå.
FY så vill jag INTE Ha igen.
Tanken slog oss i helgen att förmodligen har jag bara 3månader kvar som gravid. Tiden RUSAR verkligen. Har ju bf 1/7, men de blir nog som med Saga att de sätter igång mig lite innan eller så kommer jag väl få starkt smärtstillande i slutet sen och sovhjälp pga min höga viktuppgång och att mina knän i slutet gör så sjukt ont att jag inte kan sova pga det.
Börjar redan känna lite i knäna nämligen pga vikten..
Vad jag ville komma fram till var att vi har spjälsäng, allt vad som behövs till den, mjuklift å skötväska kvar å köpa + sommarkläder till bebisen. Sen har vi allt med skötningen å göra oxå, flaskor, ersättning, blöjor, ja allt sånt. Iofs salvor och sånt har vi ju eftersom Saga e så liten ännu, men de känns som att de e för tidigt å köpa allt redan, men att vi kanske bör göra de nu medans man e vid liv lite iaf