• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod
    tbmh skrev 2007-03-10 16:27:03 följande:
    Förresten var jag ju inne på Barnens Hus igår och tittade på babyskyddet från Akta Graco och idag när vi var inne en timme efter att de öppnat så fanns det bara EN kvar!!! Jag slängde mig på den som en utsvulten hyena så nu står den i bebisens rum fortfarande i lådan och bara väntar.

Vilken färg blev det? (ytlig som man är)

Jag har varit nere på stan och shoppat lite idag...eller en hel del blev det till både sambon, mig själv och bebis.

Till mig själv blev den en klänning från H&M som jag tänkte ha ikväll...och vanlig svart kortarmad tröja samt en vit långarmad...plus några andra tunikor

Till bebis blev det 6st kortärmade sommarbodys, randiga i olika färger och storlekar samt något enfärgat...för dessa betalade jag hela 99:- (för 6st!!!!)

Ikväll ska vi iväg på 2st födelsedagsfester så jag missar schlagern...men ska nog slänga in en röst på The Ark iaf

• Vallmar

Då är det inte bara vi som är ute efter bil nu alltså!! Vi har ingen heller men jag kan ta företagsbilen för det mesta när man ska hanlda o åka någonstans.
    Vi har kollat på citroen C5, är fullkomligt förälskad i dem men hittar inga till bra pris i Sthlm.

• Tania

Halvblod: Färgen heter Maria Red men den är mörkgrå med ett rött spädbarnsskydd inuti. 

• Mommmy  Dearest

Ehh jag blir så frustrerad!

Jag kan inte köpa plus-medlemskap!!! Det säger kortköp nekades(200) hela tiden! Vad fan är problemet! Hjälp mig någon :(
    Både jag och mannen har försökt att betala med båda våra kort men det går inte, någon som vet?!

• Tania
    teenpregnancy skrev 2007-03-10 17:25:27 följande:
    Ehh jag blir så frustrerad!Jag kan inte köpa plus-medlemskap!!! Det säger kortköp nekades(200) hela tiden! Vad fan är problemet! Hjälp mig någon :(Både jag och mannen har försökt att betala med båda våra kort men det går inte, någon som vet?!
    Vad använder ni för browser?
  • Mommmy  Dearest

Använder mest firefox men sen testade jag med vanliga internet explorer men funderar att dra in på opera också...

• Tania

hmm.... konstigt...

Det kanske är något som strular med FL. Försök senare eller vänta någon dag. De ska ju hålla på och uppdatera och så...
  • Mommmy  Dearest

Men åh :( Jag vill ju så gärna, nu när jag äntligen hade bestämt mig :)

Jaha, nu är mannen nere och kollar på en ford mondeo, går rätt så bra verkar det som. Han sågar snubben där nere verkar det som. Han får väl ner priset en aning annars tror jag att den är vår idag :D

• Tania
    teenpregnancy skrev 2007-03-10 17:58:50 följande:
    Men åh :( Jag vill ju så gärna, nu när jag äntligen hade bestämt mig :)Jaha, nu är mannen nere och kollar på en ford mondeo, går rätt så bra verkar det som. Han sågar snubben där nere verkar det som. Han får väl ner priset en aning annars tror jag att den är vår idag :D
    Va spännande med en ny bil!!
    Hoppas att säljaren är på gott humör och känner sig givmild
  • Mommmy  Dearest

Jag får verkligen hoppas det :D men som det ser ut nu så är den i alla fall vår :D

Mannen som sålde bilen väntar nu bara på att bli upphämtad av sin vän :D så det blir väl en tur i den "nya" bilen till McDonalds idag :D haha!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3