• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Carolina1979

Har lagt ut UL-bild och ny magbild nu om någon är nyfiken

~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
  • solstraalen

Någon skrev att jag skulle prata med bm. Jag ska dit den 20e, så ska ta upp mina rejäla myrkrypningar i hela benen å alla dessa ryck i benen om kvällarn.
    Ringer henne innan om de blir outhärdligt.

Nu sen en halvtimma tillbaka så har de börjat krypa lite smått i benen så förmodar att om nån timma eller så, så sitter jag här och svär över mina ben

Samma sak måste jag ta upp de här med min mage då jag går ( inte då ja bara går här inne, utan när man går typ till affärn osv. )
    Ett stort område frampå magen får jag sååååååååå ont i. Känns som riktigt KRAFTIGT håll ungefär fast på ett stort område frampå magen.

Pratade i telen med bm för nåra veckor sen då de kom smygandes, hon trodde de berodde på att magen växer, men då bör ja väl ha ont hela tiden?

Nu får jag jätteont i magen vissa dagar så fort ja går ut genom dörren, så då är de bara till att gå lååångsamt, då känns de lite bättre.

Förmodar att de kan va magmusklerna kanske som gör ont?

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v25
  • rullgardinsflikkan
    teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande:
    Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen
    hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul
  • Vallmar

solstaalen: Det var jag som skrev att du borde prata med din bm. Jag får också ont i magen när jag går fast inte förrän jag går lite fortare men så länge jag går långsamt funkar det.

• Vickyb

Tack för era fina ord!

Berättar mer imorgon!  Skall kolla One three hill nu, och sen slappa vidare! Kram till er alla!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • madeleine78

Tania: vilken tur då.. de hade inte vart ett kap vill jag lova.. (enligt mig själv då )

Volvo mycke bättre... me like a lot!!
     ska man ha en bil me mycke plats.. barnvagn och storshopping.. så ska man ha nya volvo v70.. där kan vi snacka bagageutrymme.. och man sitter som en kung!!

Annars funkar v40 oxå.. lite mindre bara.. men de går faktiskt i en barnvagn där å..
    Min pappa har en sån och jag fick i Towas Emmaljuna Edge combi där i.. utan att plocka isär den.. man får lyfta lite på "hatthyllan" bara..
    För övrigt bra benutrymme i dom bak oxå..

• Trollie

Halvblod: Vad tråkigt om ni måste lämna bort eran hund, det är ju en familjemedlem. Hoppas att kastreringen hjälper så han blir lite lugnare.

Vickyb: Fy vad jobbigt att känna som du gör, hoppas att det ordnar sej!

Var ju på mässa idag, måste säga att det var en besvikelse! Vi var inte där mer än högst en timma, är glad att jag hade fribiljetter, tycker inte att det var värt 80:-/person.

• Tania

Men herregud!!..... Vi började med att titta på focus... ändrade oss till v50 efter besöket i bilhallen.... och nu helt plötsligt är vi inne på en v70 pga både priset och utrymmet.

Jag undrar vad vi kommer att köpa till slut
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3