Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Jag har nog inte hunnit bli "orolig" inför förlossningen ännu. Däremot ska jag och min sambo iväg på profylax kurs i april, får se om man börjar förstå innebörden av det då

Bör kanske tilläggas att det är min första graviditet...

• Jen2006

Läste på en annan sida att man gör ett andra UL i vecka 32-33. Är det så överallt? Jag hade nämligen inte hört det tidigare. Varför gör man detta??

• Jen2006

En snabb fråga, vart skickar man intyget om graviditet för registrering??

• Jen2006

Jag ska vara hemma ett år, som det är sagt nu. Men bara ta ut ungefär 60% räknar jag med. På så sätt kan min sambo ta ut ungefär lika mycket sen... Men han har precis slutat sin utbildning och söker jobb, så vi får se vad arbetsgivaren tycker sen när han fått anställning (om han får det)

• Jen2006

Jag har träffat min BM tre gånger nu (två av dessa var separerade inskrivningsträffar) och BM-läkaren en gång

• Jen2006

Semester ja, jag ska ta min semester från 11 juni och fram till BF, så nu är det inte ens tre månader kvar LÄNGTAR!!!!!

• Jen2006

Hallonfot: Ja föräldrapenningen är semestergrundande!!

• Jen2006

Jippi.... solen har kommit tillbaka efter en natt i regn och storm!!! Ännu är det hopp om våren

• Jen2006

Hallonfot: Det känns faktiskt lite lyxigt att ha en hel månad innan man är hemma ett år Men jag har ju 30 dagar semester att ta ut i år (som brinner inne annars) så någon gång ska man ju hinna med de dagarna...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3