Inlägg från: Jen2006 |Visa alla inlägg
  • Jen2006

BF Juli-07 Nr3

Sitter och funderar på namn. Vi vet ju att vår lille bebbe är en pojke, desto svårare med namn måste jag säga (tjejnamnet var klart sedan länge )

Nu har jag lyckats snöa in mig lite på Liam, vad tycker ni om det? Vill ha ett kort namn som inte förkortas (jag vill med andra ord kalla min son för det han heter och inte en förkortning...)

• Jen2006

mammab: Vi har samma problem, men nu tror jag att Liam kan ha gått hem hos min sambo (det var tydligen inte lika "bebis gulligt" som de andra namnen jag föreslagit)

• Jen2006

Hallonfot: Jag gillar Noel också, men det känns inte som om det bor en sådan i min mage... Konstigt att vissa namn som man tycker om inte verkar passa på ens barn!

• Jen2006

Undrar varför tjejnamn är så mycket lättare...

• Jen2006

solstraalen: Jag hade liknande för några veckor sedan (tror det är tarmarna som inte riktigt fattat vad som händer). Jag drack massor och då gick det över tillslut...

Men det var riktigt hemskt!!!

• Jen2006

Jag fick värsta sparken i natt (tror det var en spark). Kändes nästan som att något sprack inne i magen... Gud vad stark han måste börja bli!!!

• Jen2006

Beckah: Fick höra samma sak förra veckan (och jag har nog ganska liten mage i jämförelse med andra...) men jag tror nog mest att det var för att magen har växt explosionsartat sista veckorna. Personen i fråga såg mig för tre veckor sedan och så igen och tyckte väl att allt hade kommit på de tre veckorna (troligen pga olika kläder oxå)

Men visst är det lite jobbigt att höra!!

• Jen2006

Jag vet inte om min lille har fått bestämda tider ännu på dagen (har faktiskt inte orkat hålla koll på det) däremot måste han ha värsta träningspasset klockan 3 på natten för då vaknar jag alltid... Men det kanske är bra att vänja sig för småbarnstiden

• Jen2006

Min lille har inte vänt på sig något vad jag vet... får alltid sparkarna nedtill i magen (eller så sitter moderkakan upptill och då känner jag inget där???)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3