Tbmh, va bra tta du tog tag i de nya sidorna, verkligen jättesnyggt! Gör liskom Teskedsmamman, och kör med "anteckningar" i ett dokument i listen...
JoNaLi du är definitivt inte osynlig, letade efter dig när du inte varit inne på ett par dagar, men så såg jag att du var aktiv på msn iaf, så...
Håller liksom alla anda tummarna för att din bebis pappa ska göra slag i sak och flytta tillbaka till er! Kände mig förresten lite bortglömd och ignorerad för några veckor sedan, ingen svarade på mina inlägg, och jag var lite smålessen... Tror att det är lätt att det blir så när det är väldigt många i en tråd, men absolut inte med mening liksom.
Angående stora barnen och Dagis, här i kommunen får man 15 timmar bara. Molly fullkommligt ÄLSKAR sitt dagis, så det kommer att bli jobbigt i början. Hoppas på att öppna försklan i byn där jag bor ska kunna fylla hennes behov något, men det hade nte varit fel med 20 timmar, det hade vart perfekt!
SannaKaarina, vikten är ett stort problem för mig med... Skäms över de kilon jag dragit på mig, typ 7-8 kg redan, suuuuperjobbigt! Vet att jag kommer att dubbla det minst, och med tanke på att jag är 156 cm lång så blir det mastigt! Hänger i vilket fall som helst på i vikttråden sen.... 
Miss Heaven, prestationsångest är bara förnamnet! Och foglossning har jag till tusen också, så nån träning har det inte blitt den senaste tiden... Jag bara sväller... 
Igår när vi var på bjudning så hade jag en miniblödning, typ blodblandade flytningar. Blev såklart supernervös men maken var mer sansad, så vi avvaktade. Slutade nästan på en gång, kom väl typ 1-2 tsk blod, och jag tror att det beror på sköra slemhinnor. Har ju tex näsblod varje dag nu, så... Bebis rejvar på därinne, och jag har inte haft ont eller så, så vi förutsätter att allt är bra!
*lättad*