tbmh skrev 2007-02-24 16:50:02 följande:
annki72: Jag får också jätteont i magen. Det känns som knivstick och ilningar. Men jag antar att det är något som växer där inne . Mår också bäst av att få sitt/ligga i soffan men datorn i knät. Låter jättelat men va tusan jag är ju gravid
Har oxå fruktansvärt ont, antar att det är lill* som växer och frodas väl.
Hur är det med maten för er?
Jag kan inte längre äta så mycket för då får jag så otroligt ont i magen och det känns som maten sitter i halsen..

Och då tycker jag inte att jag äter mycket, utan lagom. Får njog börja äta lite och oftare, fast det är så jobbigt nu när man kommit in i en period där man är ständigt hungrig!

annki72 skrev 2007-02-24 16:45:51 följande:
tbmh: Tack, ska försöka var lite mer aktiv nu, när jag måste vila mer, får så grymt ont i magen så fort jag håller igång, klarar inte ens gå till affären och köpa lördags godis med barnen, och det är ca 500 m bara.det ända jag inte får ont av är att sitt här framför datan och skriva på FL
Samma här, när jag gått ett tag så sticks det till i magen ibland.. Undra vad det kan bero på. Foglossningar får jag oxå om jag går en stund, framförallt när jag går upp för backar med vagnen.