Hello Girls! 
Såå besviken jag blev för att After Dark inte gick vidare i melodifestivalen!

KATASTROF ju, den var ju så bra!
Tom med plutten verkade tycka att den var bra, för h*n kickade loss som aldrig förr och fick mig verkligen att tappa hakan!
Ang. bilstol: Vi hade köpt en Akta Graco med bas till Isabelle, men hade förlossningsgaranti så vi har lämnat tillbaka den. Dock tycker vi att det verkar superbra att slippa hålla på med bältet varje gång, så vi ska köpa en likadan denna gången... var inne o kollade på deras hemsida igår, och fastnade för färgen som hette Earth Mother eller ngt sånt.
zandrisen : Jobbigt med blödningarna! Hoppas att du slipper dom i fortsättningen!
Sylt: Nope, jag är inte inne i det andra forumet... jag känner lite som du att jag inte orkar hålla mig uppdaterad på två ställen. Gillar FL dessutom, och är aktiv i fler trådar, så jag tror jag stannar här faktiskt, men håller lite koll hos dom andra också!
Senare idag ska jag iväg på min lillasysters kalas, hon fyller 15... sak bli skönt att komma härifrån ett tag... värsta röran och en massa oväsen ju! Inget vardagsrum har vi heller utan får kolla på TV i sovrummet... Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan det blir färdigt här!