• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    annki72 skrev 2007-02-25 13:48:17 följande:
    hjulen kanske inte är mindre ser bara ut så eftersom city jet har dubbla fram
    tror inte dom är mindre!
    jag gillade oxå city jet men jag gillade inte dom dubbla småhjulen istället hehe...
    fast jag gillade chassit bättre på jeten! *suckar*
  • copernicus

jennsans tycker synd om dej!
    Sist jag väntade barn dammsög jag inte en ända gång under graviditeten men nu...
    jag får också ont men faktiskt bara när jag suttit still för länge tänk vad olika det kan vara!

• annki72

mammab: har nu kollat i katalogen och såg då att ceroxen inte finns i cerise och då faller den bort, både jag och min man har fastnat för just cerise.

varför gillar du inte de dubbla?

• mrsbygg
    annki72 skrev 2007-02-25 13:55:07 följande:
    mammab: har nu kollat i katalogen och såg då att ceroxen inte finns i cerise och då faller den bort, både jag och min man har fastnat för just cerise.varför gillar du inte de dubbla?
    tråkigt! såg nu att framhjulen på cerox var mindre än dom på jeten!
    vet inte tyckte bara d var fult hehe...
  • jennsans

copernicus.
    kan inte lasta över allt på gubben heller dels blir det inte så rent som jag vill sen så har han problem med rygg sedan tidigare men får väl se hur det går längre fram. blir nog inte både dammsuget och torkat hädanefter. får räcka med det ena

• monnie

idag har vi varit & badat, så härligt! Men jag insåg att det börjar bli dax att köpa en mammabaddräkt för den här passar nog inte så länge till så kanske det kan behövas i början av sommarn innan den lille vill titta ut.

Jag tränar heller ingenting, skulle vilja med tröttheten har helt tagit över mig & nu är det liksom ingen idé nå mer.

Jennsans- jobbigt med städning, men ta lite i taget så kanske det går bättre. här ser det ut som ett bomdnedslag, vi har ju båda varit sjuka så det ser hemskt ut här hemma.

• copernicus

jennnans nej det är ju så att man inte vill lägga för mycket ansvar och jobb på dem speciellt inte om man vet att de har ont!
    För egen del har jag insett att jag skämt bort min man med att alltid ordna så han inte behöver vilket ett tag gjorde vårt förhållande jättejobbigt. Men nu har han vabbat en hel vecka med sonen och fixat mat och städ till jag kommit hem, så nu vet han derkligen hur jobbigt det kan vara att vara hemma själv med barnen.
    OBS jag säger inte att det är så för dej!!!!!

• L2K

Phuuu... Nu har jag läst igenom sidorna sen jag kollade sist! En väldans aktivitet på nåra timmar.

Måste säga att jag är lite avis på er som oroar er för att komma upp i en DD-kupa. Räcka ut tungan Själv sitter jag här med mina 80-85 HH och hoppas slippa byta bh under graviditeten.

Vi kommer att behålla våran gamla hederliga Emmaljunga classic från -02. En blå med ljusblått och pingviner! Köptes ny till Basse och funkar än... Måste göra en mindre lagning men hellre det än lägga ut massor med pengar just nu. Vi spar ju för att kunna gifta oss i höst.
    Plus att min lillebror har årsmodellen äldre på samma vagn med samma tyg och han har liggdel och en massa andra tillbehör som jag tänkte va fräck och utnyttja.

Bilstolen tror jag är en vanlig hederlig rock-a-tot som vi skaffade till Oskar.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Prinsessan Zelda

Jag tycker det är jobbigt att brösten växer så. Tycker bara de blir otympliga och tunga, och värre blir det när mjölken kommer. Det är väldigt vanligt att man får en inflammation i brösten när den riktiga mjölken kommer efter förlossningen. Och jag fick en jätteinflammation. Brösten blev alltså sjukt stora och spända i några dagar, och gjorde jätteont. Var en pina att amma då, var tvungen att handpumpa för att Adam skulle kunna ta tag överhuvudtaget. Men mina börst gick tillbaka till det vanliga ungefär efter avslutad amning, lite mer hängiga bara. Funderar seriöst på att göra ett lyft och förminska lite när all amning är klar sen.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • solstraalen

JAg förminskande mina bröst för några år sen, men de kan man inte tro längre

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3