hej hej!
ÅHHh njut nu ni som kan över att brösten växer! mina har redan svällt över bh kanten så nu har jag 4 istället för två. Men jag vägrar börja använda min amningsbh redan nu!!!
En ny bh är jag för snål för just nu, det blir så dyrt när man kommer upp ett par stl. över 80 h om jag säger så.
Angående bilstol i vagn kan jag tipsa om att vi köpte en sulky från graco som vi även kan använda stolen i kortare sträckor, den kostade ca 1000 kr och fungerar upp till 3 års åldern.
bilstol hade vi en ackta graco med bas och var supernöjda som tur är har vi den kvar så den blir det nu med.
träning? oj oj det slutade jag med innan jag hann börja! Man vet ju aldrig de kan ju gå för långt 
jag tror inte att det är lättare på förlossningen av att man är väl tränad, jag födde på 4 timmar sist och en mer otränad person än mej kan man nästan inte hitta!
dagis: här får barnen gå 15 eller 20 timmar i veckan, om man väljer 15 timmar får inte tiderna bestämmas själv utan det är 8.15-11.15 varje dag. Väljer man 20 timmar får man välja mer själv men får betala för 25 timmar eftersom barnen äter mat på dagiset då.
Vi har inte bestämt hur Casper ska gå än, men ska sätta ner tiden till 15 h under sommaren eftersom vi har tänkt ha honom hemma då och inte vill betala mer än vi måste. Sen får vi se vi har ändå 1 mil till dagis enkel resa så det blir mycket åkande för 15 timmar. Dessutom kommer jag troligtvis att börja jobba i höst och då kan dagis var bra att ha.
JoNaLi jag uppfattar inte dej som osynlig, men kan förstå dej tyckte själv en period att ingen svarade på det jag skrev.