• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

Blev det bra.
    från vad till vad, om jag får fråga
    Gjorde du lyft då också?

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 15:05:22 följande:
    Blev det bra.från vad till vad, om jag får fråga Gjorde du lyft då också? bli biten: www.monstersgame.se/
    Jag gjorde min op på en privat klinik i sthlm, men de jobbade för landstinget så j ag betalade inget
    Jag minska ner dom från F till liten D-kupa.

De va bara tomma ica-kassar av tuttarna då jag opererade dom, hade gått ner 35 av alla 41kg jag gick upp med Anton i magen, så dom var platta å hängdedeluxe

Det görs lyft automatiskt när man gör via landstinget.

Efteråt såg dom ut som silikontuttar och satt fast på bröstkorgen på mig
    Behövde inte ha BH om jag inte kände för det, så fasta vart dom.

Efter graviditeten med Saga så blev de liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite häng, inte alls så de e så folk som skulle se dom skulle säga att dom hänger, men de har liksom ändå hoppat  ner ett litet hack

Men ja, jag vart supernöjd och är de fortfarande, enda nackdelen var väl amningen som gick totalt åt skogen efter 11dgr med Saga.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • Prinsessan Zelda

ok. jag har ju bara c kupa normalt, men när de hänger mycket är det inget kul. och jag vill gärna kunna vara utan bh iblan på sommaren och så. men man får se sen efter allt.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • L2K
    solstraalen - jag önskar sååå att jag hade orken och viljan att gå ner dom 20 kilo som behövs för att jag ska få en operation. Fast samtidigt är jag livrädd att jag inte ska trivas med min nya kropp. Har vägt och sett ut så här dom sista åtta-tio åren.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 15:14:01 följande:
    ok. jag har ju bara c kupa normalt, men när de hänger mycket är det inget kul. och jag vill gärna kunna vara utan bh iblan på sommaren och så. men man får se sen efter allt. bli biten: www.monstersgame.se/
    Kanske räcker med att lyfta dom då?

Jag "beställde" stor C-kupa vid min op, men de vart liten D.  Är väl lite svårt å få exakt rätt storlek förmodar ja när man ligger där å dom skär upp hela tuttarna
  • solstraalen
    L2K skrev 2007-02-25 15:14:34 följande:
    solstraalen - jag önskar sååå att jag hade orken och viljan att gå ner dom 20 kilo som behövs för att jag ska få en operation. Fast samtidigt är jag livrädd att jag inte ska trivas med min nya kropp. Har vägt och sett ut så här dom sista åtta-tio åren. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Ja de e ju grejen, man kanske inte trivs.

Jag är dock sån som VANTRIVS utav bara f*n när jag e stor ( e ja större än stl 44 mår ja skit rent ut sagt )

Med Anton gick ja från 68 till 109kg. Vid förlossningen försvann 15kg. Resterande fick ja banta bort ( alla förutom 5 fick ja bort )
    Men sen gick åren å man fick några tillbaka.

Å med Saga gick ja från 82 till 117kg, vid förlossningen med henne försvann bara 7kg, resterande fick ja kämpa bort ( trots att alla läkare sa att ja hade samlat såååååååååå mycket vätska)

Denna graviditet började jag på 88kg, väger nu iaf 98, räknar starkt med att gå upp till 125-130kg och det känns faktist rent ut sagt åt helvete Jag skäms såååååå över mig själv som stor.
    Har inget emot stora människor ( nu prata vi folk stl 44 och uppåt ), men jag har sååå ont i knäna osv då ja e "fet".

Vet inte hur de kommer bli i sommar, sägs ju ska bli skitvarmt.
    Men vid graviditeten med Anton fick ja ENORMA överarmar som inte blev mindre trots att ja bantade. Så idag är dom gigantiska och ju mer ja går upp i vikt ju störra valkar blir de på ryggen å jag skäms så över dom

Så det blir inte mycket å va ute i sommar.

Nä långt å svamligt.
  • mrsbygg

jag kommer fixa till mina tuttar sen när jag är klar med amningen med denna bäbisen!
    hade tänkt lyfta sen fylla ut "tomheten"...lyfter ja bara så kommer dom endå se hängiga ut för det är så jäkla mycket hud...inte vackert när dom "krymper" från 80H till en 70DD på mindre än ett år!

så jag ska la börja spara pengar snart..det går la på en runt 50tusen har ja för mig för lyft och utfyllning hehe...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3