• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • zandrisen
    Jessa6 skrev 2007-03-16 17:01:41 följande:
    Någon som vet var de säljer fina bikinis till blivande mammor? Jag har inte jättestora bröst (75-80C) så det behöver jag inte ta hänsyn till.
    Förra gången körde jag på ett par lågt sittande boxer-bikinibrallor till en neutral svart bh. Bor ju i dalarna,och hade inte så stort utbud på bikinitoppar i större storlek då det begav sig...
  • Mjukis82
    Jessa: Lindex har badkläder för oss gravida och ammande!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Sylt

...har precis målat sex stolar... magen är ivägen *pust & stånk*

• Prinsessan Zelda

ja, boxerbikini brallor hade jag med. de går ju ofta väldigt lågt så man kan ha de under magen ändå. Men det är ju olika för alla.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Mjukis82 skrev 2007-03-16 17:12:14 följande:
    Jessa: Lindex har badkläder för oss gravida och ammande! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    tittade på dem. tyckte de var likadana som vanliga bikinis, förutom att byxorna var jättestora, men det beror ju på hur man är byggd också. jag vill gärna ha magen utan bikini så att säga. Om man badar och blir blöt vill jag inte ha nåt blött tyg upp på magen.
  • Jessa6

Prinsessan. Håller med, inte enmassa tyg på magen, gilalr itne det, har vanliga trosor nu med, inga gravidtrosor. Kanske kan ha en vanlig, får gå runt och testa lite...

• Prinsessan Zelda

jag har vanliga trosor. hade det hela förra graviditeten. de sitter lågt så det har gått bra. Men det beror ju på hur ens mage är också. om den är låg och kanske stor och behöver extra stöd. då kan ju gravidtrosor vara bra. Annars förstår jag inte vitsen.

• misan84

Jag köpte jätte sköna trosor på lindex som går upp till naveln. Det är typ boxertrosor. Jätte sköna (dem är inte mamma trosor alltså)

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • Mjukis82
    Mjukis82 skrev 2007-03-16 16:03:24 följande:
    solstraalen: Jag har beställt det här setet från ellos: www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx= Ska hämta det idag tror jag... Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Var och hämtade det nu... superfint var det! Så det rekomenderar jag till er tjejer! Bra pris var det ju också... 169 kr för linne och bolero!

ang. trosor så är jag tyvärr en av dom som MÅSTE ha gravidtrosor (höga)... fick en del häng efter Isabelle och det blir bara obehagligt att ha vanliga trosor nu när magen är stor igen... men snyggt är det definitivt inte!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mommmy  Dearest

Jag vill ha trosor som går precis under magen men har inte hittat några än där arslet inte suger in det mesta av tyget Räcka ut tungan

Dock har jag hittat SÅ snygga Puma skor! kostar 500 :- ihhhh Har inte pengar just nu men dem är så snygga! Det värsta är att jag inte behöver skor, har typ 20 par Generad gillar skor en aning för mycket kanske. Jag använder i alla fall alla

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3