• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    annki72 skrev 2007-03-17 11:03:23 följande:
    Vickyb, kramar till dej och ett stort Grattis till stora tjejen!!mammab. var inne och kolla på din bilder på ditt hem. Gud vad fint du har, du får gärna komma hem till mej och styla om mitt hem Är så sugen på att göra om hemma innan bebisen kommer, möblera om och måla väggar, men har inga ideér
    ohh tack! jag hjälper gärna till! älskar å inreda å hålla på..nått ja skulle vilja jobba med. men skulle nog inte palla med utbildningen...
  • Halvblod

Nu var det inte så roligt länge med sims2...ska nog göra lunch för en gång skull och sen blir det nog lite städning iaf...hittar kanske något bortglömt skåp eller något som jag kan städa lite i
    Jag har egentligen hela bebisrummet som ska röjas ut helt...men det är en massa tunga saker som ska flyttas och slängas så det kan jag tyvärr inte göra själv.

• Mjukis82

Åååå... jag e så uttåkad! BLÄ! Måste åka iväg o hälsa på min gamla farfar om en stund, men känner inte för det! Känner inte för ngt alls idag faktiskt!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Vicke

JAg är också uttråkad. Ska snart gå ner och städa våran nyrenoverade hall får se hur mycket jag orkar.
    Sambon min ska snart åka till jobbet. Så då blir det ännu tristare hemma... Bara jag och dottern. Hon är inte på så jätte charmigt humör idag. Men det är inte jag heller !

Finns en ny magbild nu i den andra tråden! Från vecka 23!

• mrsbygg

hua, jag har hunnit me å fixat lunch å städat vårat sovrum..plus röjt undan en del i sagas rum!
    nu ska tavlan upp i sovrummet men det får jonas göra när han kommer hem från träning!

• Vickyb

Tack för erat stöd.. Det betyder enormt mycket.
    Som läget ser ut just nu så kommer jag att bli tvungen att ringa ner till soc. Om jag inte väljer att lämna karln nu så vill jag veta vad det finns för möjligheter och hjälp man kan få om jag väljer att stå ut ett tag till. För förr eller senare så kommer det inte att vara VI längre om han inte ändrar sig. Det går till en viss gräns.. och han nuddar den hela tiden.. Precis som han leker med elden på något vis. Svårt att förklara.
    Nu sover dottern.. och vi har haft en underbar dag i detta vackra vårväder. Vi har haft gammelfarmor/farfar och gammelmormor här idag på lite fika. Sen gick vi ut och promenera och köpte glass.. Nu sover lillsnuttan så jag passar på att skriva av mig här lite!

Imorgon skall vi ha kalas igen!! Så det slinker ner en himla massa gott.. Det kommer att visa sig på vågen ett tag! Tycker jag har gått och småätit bullar hela veckan..

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • little baby
    vickyb: Hoppas allt ordnar sig tillslut. Ingen ska behöva gå och må dåligt i ett förhållande. Tänk på det.

Här är det bara bra, vi tog en promenad i det fina vårvädret men det var inget skönt att gå för det blåste jättemycket så vi tog en fika hos svärfar istället åt lite bulllar mmm..

Ikväll blir det middag hos syster och deras två vilda busungar så härliga dom är 2 och 4 år och fylla med underbar bus när dom inte bråkar eller lekar krig och nån lek där den som skriker och hörs mest vinner Flört så är dom faktiskt helt underbara *puh*
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Mjukis82

Har precis lagt in magbild från idag i vårt fotoalbum... känns som att magen har växt jättemycket sen förra veckan!

• L2K
    Mjukis82 - vilken härlig mage du har!!!! Där kan man inte ta miste om vad som är på g.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • Mjukis82
    L2K: Hehe, tack! Nä, det är ingen tvekan om saken!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3