• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb

Tack för era inlägg. Tror det blir bäst så att jag lämnar honom. Han har brutit ett löfte, och inte bara det. Det har krävts mycket där till innan jag har kommit i dom här banorna och funderat på om det kanske är dags att lämna han bakom mi goch gå vidare och försöka må bra istället.
    Tror jag har tagit ett beslut om att kontakta soc på måndag. Det är ett stort steg och jag mår illa så fort jag tänker på det. Trodde aldrig att jag skulle behöva känna såhär
    Nu skall jag fortsätta fira dottern som blir två år. Gubben ligger bakis på soffan. Fy!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Halvblod

vickyb: Bara du själv vet vad som är rätt beslut...och jag hoppas att du gör det du verkligen tror är rätt! Lycka till och ha nu en underbar dag med lilla födelsedagsflickan Glad

Jag önskar så att jag hade kunnat få sovmorgon en enda dag...behöver verkligen sova ut men kan inte! Hade jag bara kunnat somna tidigt på kvällarna så hade det ju varit bra....men neeeeeej...jag somnar senare än vad jag brukar och vaknar mycket tidigare. Har redan varit ute på en ganska lång promenad med hunden, gett både mig själv och djuren mat, duschat, läst alla nyhetssidor på nätet och hunnit ringa sambon 2gånger och beklagat mig. Hmmmm...vad ska jag hitta på resten av dagen???

• LindaoJohan

Vicky; håller med halvblod. HA en underbar dag nu tjejen och ta hand om dottern!

Halvblod; gör som jag; dammsug, städa toaletten.... låter inte så kul va? men jag har blivit knäpp eller nåt. Blev ARG igår när mamma va förbi och ville dammsuga åt mig. Hon tyckte jag skulle vila ryggen osv... men jag vill själv! Älskar helt plötsligt att städa....Fundersam hoppas det håller i sig bara!

• Halvblod

LindaoJohan: Jo men det har jag redan gjort hela veckan så här är liksom inte så mycket att städa...hehehe...va konstigt saker kan bli när man är gravid.

• Mjukis82
    vickyb: Massa kramar till dig! Förstår att det känns piss!

LindaoJohan: Hoppas att du får en riktigt skön semester... jag e inte ett dugg avundsjuk! Oskyldig

Halvblod: Du kan få komma hit o städa om du vill! Nä, men jag har tyvärr inget tips att ge dig jag heller, för jag är lika sysslolös jag!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Halvblod

Så nu har jag bestämt mig för att spela sims2 några timmar så jag kommer tillbaka hit senare under dagen!

• mrsbygg

vickyb: massa kramar till dig! allt kommer fixa sig oavsett om du lämnar karln eller inte!

här blev man väckt av en super pigg tjej. skit unge

ska snart sätta igång å städa klart här, ska börja me vårat sovrum. sen ta mig ann sagas rum, men där hjälper hon till så inte så jobbigt hehe...

kommer lite folk hit ikväll å vi ska spela poker. hoppas ja vinner denna gången!!
    Kom 2:a när vi spela för några helger sen..haha körde ut sambon på första handen Räcka ut tungan
    haha han blev lite små sur där men skoj va det...
    ganska bra på texas hold'em...nehe ska sätta mig å spela lite på internet, sen sätta igång å städa!

• Mommmy  Dearest
    Vickyb, lycka till och massor med kramar och värme Synd att det behövde sluta så. Det är ditt beslut och om du mår dåligt av att stanna kvar är det förståeligt varför du inte vill vara kvar. Hoppas att det ordnar sig för er... Grattis till lilltjejen!

Ska gra i ordning lite mat nu och sen bär det väl av att kolla in dem grymt snygga pumadojjorna jag såg
  • annki72

Vickyb, kramar till dej och ett stort Grattis till stora tjejen!!

mammab. var inne och kolla på din bilder på ditt hem. Gud vad fint du har, du får gärna komma hem till mej och styla om mitt hem

Är så sugen på att göra om hemma innan bebisen kommer, möblera om och måla väggar, men har inga ideér

• Beckah82

Massor av kramar till dig Vickyb...förstår percis hur det känns att vilja lämna skiten...Hoppas du får en mysig dag med dottern idag! Grattis till henne!

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3