• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • nasse01

Hur lång tid innan BF beräknar ni gå hem?
    Självfunderar jag 4 veckor innan. Blir det en varm sommar så kan det ju bli jätte jobbigt. Minns ju alldeles för väl hur det var sist och då var de bara Mars-April.

• Mjukis82

madeleine: Usch ja, det förstår jag att det känns! Har sagt till sambon att jag vill försöka hitta ett annat jobb sen när jag varit mammaledig. Men ja, det är jag som jobbar med dom gröna påsarna! Är dock heltidssjukskriven sen i mitten av januari pga huvudvärk, och tror inte att jag kommer kunna jobba mer, tyvärr!
    Men va skönt att du hinner få lite tid med lilltjejen innan bebben kommer också!

Nu blir det bingen här... e sååå trött! Så natti natti!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Vickyb

Jag är så jävla förbannad!! Gaaaah!
    Vi sitter hemma hos oss, har köpt hem lite kina mat, kollat hockeyn och har haft hur trevligt som hellst. Vi och ett par vänner. Gubbarna tog ett par groggar och nu har dom stuckit. Inte ens ett Hejdå fick man.. Det blev en jävla massa tjöt då detta hänt tidigare och han lovade mig sist på sina bara knän att aldrig göra om det, att han skulle sluta dricka och aldrig såra mig igen.. Fine! Jag gick på det.. hur dum får man bli? Är så trött på fanskapet så jag vet inte vad jag skall ta till.. Nu är det finito.. orkar inte leva med en sådan som aldrig kan hålla vad han lovar. Jag och barnen kommer få det bättre utan honom.. Nu lämnar jag honom snart! Mår piss..
    Hur fan skall jag klara mig?!

Lessen.. var bara tvungen att skriva av mig lite

Dottern fyller 2 år imorgon.. Kul med en pappa som är bakis!! Fy fan för honom!!!!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Sylt

Vicky --> Stackars! Låter inte alls som en trevlig kväll/karl   Tänk på dina fina barn!!! Hoppas att din tjej får en fin födelsedag (o väcker mannen tidigt )
    kramar

• Vickyb
    Sylt skrev 2007-03-16 22:59:31 följande:
    Vicky --> Stackars! Låter inte alls som en trevlig kväll/karl   Tänk på dina fina barn!!! Hoppas att din tjej får en fin födelsedag (o väcker mannen tidigt )kramar
    Hehe. Ja väcka han tidigt.. ja det skall jag banne med göra.. om jag klarar av att se honom vill säga! Kan lova dig att sockersöt kommer att få en helt underbar födelsedag. Nu skalll jag tänka på mig själv, mitt lilla barn och livet i magen.. resten är som bortblåst. Han har visat vad som är viktigast från honom.. och inte är det jag, eller någonting annat.
    Kramar!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • FruRundberg
    Vickyb skrev 2007-03-16 23:04:25 följande:
    Sylt skrev 2007-03-16 22:59:31 följande: Vicky --> Stackars! Låter inte alls som en trevlig kväll/karl   Tänk på dina fina barn!!! Hoppas att din tjej får en fin födelsedag (o väcker mannen tidigt )kramar Hehe. Ja väcka han tidigt.. ja det skall jag banne med göra.. om jag klarar av att se honom vill säga! Kan lova dig att sockersöt kommer att få en helt underbar födelsedag. Nu skalll jag tänka på mig själv, mitt lilla barn och livet i magen.. resten är som bortblåst. Han har visat vad som är viktigast från honom.. och inte är det jag, eller någonting annat. Kramar! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Gumman! Va jobbigt det är att känna så! Jag förstår verkligen.. mina barns pappa.. de första två.. hade inte det bra.. jag störde mig på allt han gjorde tillslut.. När det tog slut så oroade jag mig självklart hur man skulle klara sig.. Men jag kan säga att det gör man!! Det är jobbigt i början innan man får sina egna rutiner å  innan  man får häng på ekonomin..
    Vill nu inte "uppmuntra" att ni ska göra slut.. det är inte så.. bara vill säga att det går om man bara vill! Har ni inte försökt med Familjerådgivning eller sånt om ni har problem?
    Hoppas det blir bra för dig/er till slut!!
    Kram kram!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • LindaoJohan

vickyb; åh, stackars dig! måste vara jobbigt med kärleksbekymmer under graviditet och allt! Hoppas allt löser sig. Kom ihåg att tänka på dig själv, på barnet och bebis i magen! *kram*

Igår va jag med min sambo på en liten inflyttningsfest. Kändes som man kom till en fjortisfest alltså! Dom lekte typ lekar man gjorde när man va 14 och höll på med en massa sjuka skämt hela tiden. Som tur va skulle sambon upp å jobba tidigt idag så vi åkte hem runt 01.00 tiden. Nu är jag som vanligt superpigg å vet inte vad jag ska hitta på. dammsuga igen kanske...! Klockan 13,00 åker jag till arlanda!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeSkrattande

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3