Vickyb skrev 2007-03-16 23:04:25 följande:
Sylt skrev 2007-03-16 22:59:31 följande: Vicky --> Stackars! Låter inte alls som en trevlig kväll/karl Tänk på dina fina barn!!! Hoppas att din tjej får en fin födelsedag (o väcker mannen tidigt )kramar Hehe. Ja väcka han tidigt.. ja det skall jag banne med göra.. om jag klarar av att se honom vill säga! Kan lova dig att sockersöt kommer att få en helt underbar födelsedag. Nu skalll jag tänka på mig själv, mitt lilla barn och livet i magen.. resten är som bortblåst. Han har visat vad som är viktigast från honom.. och inte är det jag, eller någonting annat. Kramar! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
Gumman! Va jobbigt det är att känna så! Jag förstår verkligen.. mina barns pappa.. de första två.. hade inte det bra.. jag störde mig på allt han gjorde tillslut.. När det tog slut så oroade jag mig självklart hur man skulle klara sig.. Men jag kan säga att det gör man!! Det är jobbigt i början innan man får sina egna rutiner å innan man får häng på ekonomin..
Vill nu inte "uppmuntra" att ni ska göra slut.. det är inte så.. bara vill säga att det går om man bara vill! Har ni inte försökt med Familjerådgivning eller sånt om ni har problem?
Hoppas det blir bra för dig/er till slut!!
Kram kram!