• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jessa6

Usch vad dåligt jag mår! Jag är sjuk... Var uppe på akuten innan idag och fick diagnosen influensa...Förkylningen har satt sig på luftrören, kan inte använda nässpray, får bara näsblod. Doktorn gav mig lätt hostmedicin och ett nässpray med olja i som skulle mjuka upp mina slemhinnor. Det var allt, han sa att det finns inte så mycket man kan göra när du är gravid, ville ju inte ha mediciner som påverkar precis. Tror ni bebben tar illa av detta?

• Mjukis82
    jessa6: Usch! Din stackare! Krya på dig! Tror dock inte det är ngn fara för bebben... dom tar och får vad dom behöver ändå!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • mrsbygg

fan så ont ja har i ryggen å ner i svanken..kan inte stödja mig ordetligt på benen gör svin ont!!

ska försöka få på mig lite kläder sen spöa skiten ur alla i poker å vinna lite pengar

• Prinsessan Zelda

jag har också haft influensan antar jag. Hostat så mycket att jag har ont i halsen av det. Och ont i huvet. Så typiskt att man ska hosta som mest när man ska sova också.

Är så stolt över sonen just nu, han har bajsat på pottan hela veckan och idag gick han i kalsonger istället för blöja här hemma. och ingen olycka hände. Han har verklilgen upptäckt pottan. Han fyller 2 år 11 april. Skrattande

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Tania

Sitter och dricker en juice/shake av banan, gröna äpplen och clementin och så lite vanilj/jordgubbsglass. Den blev jättegod men oj så mättande.

Ett riktigt bra sätt att få i sig frukt utan att behöva äta. Jag har fått en enorm törst men avsmak för mat så det här var ju perfekt. Synd att man inte "kan" mixa och dricka en spaghetti bolognese
  • Mommmy  Dearest

Har precis käkat middag hemma hos pappa och nu funderar jag på att äta lite banan och päron Har ätit ganska många frukter idag riktigt stolt.

Måste dock göra äckliga läxor mm.. riktigt roligt med Samhälle C - baltikum och deras nya relationer med EU, för det är något jag verkligen kommer att behöva veta när jag fortsätter att utbilda mig...

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Tania
    teenpregnancy skrev 2007-03-17 20:33:28 följande:
    Har precis käkat middag hemma hos pappa och nu funderar jag på att äta lite banan och päron Har ätit ganska många frukter idag riktigt stolt. Måste dock göra äckliga läxor mm.. riktigt roligt med Samhälle C - baltikum och deras nya relationer med EU, för det är något jag verkligen kommer att behöva veta när jag fortsätter att utbilda mig...·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
    Oj det är mycket jag har pluggat som jag aldrig kommer att ha nytta av... eller ens kommer ihåg för den delen
  • Vallmar

Hallo tjejer!!!

Äntligen helg! Jag har kommit fram till att det inte fungerar att jobba så här som jag gjort den här veckan. 9-10 timmar varje dag har det blivit. Har mej själv o skylla lite för jag är egenföretagare så egentligen kan jag bestämma lite över mina egna arbetstider.
    Men jag känner så stor press inför syrrorna. Dem tycker inte att jag ser tillräckligt "stor" ut för att jag inte ska orka jobba 100%

Som jag skrev för en vecka sedan hamnade jag o syrran i storbråk. Mår psykiskt dåligt över att känna press att jobba. Ska skicka in o söka hp nu, har ju ett fysiskt tungt jobb, städning, men är rädd att bli nekad då ena syrran blev det vid hennes graviditet.
    Annars ska jag göra allt för att bli sjukskriven, tänker inte ha det så här längre!!

Ja nu var det nog med gnäll från min sida, har längtat efter o hänga här men har verkligen varit slut.

Vickyb: Vad som än händer är din lycka o framförallt dina barns lycka viktigast!! Har förstått att det är alkohol i bilden men vet inte hur brett i ditt läge.
    Jag växte upp med en alkoholiserad far och har fortfarande spår av min barndom. Kommer ihåg fragment från jag var 3 år när mamma och han bråkade...
    Stora styrkekramar till dig

• little baby

Åhh så gott med en milkshake Räcka ut tungan tack för tipset tbmh  

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Pusselbiten86

Åhh herreguuuuud va ont i magen ja har.. de drar såååå in i i ligamenten.. kan knappt andas o röra mig Ska de vara så...

Var de inte någon här som köpt en vagn från

WWW.cityvoyager.eu.com

Hur är de i vikt osv?

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3