• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

jag har just köpt en vagn därifrån. de är tunga, men inte mycket mer än de vanliga märkena.

men vill man ha en riktigt lätt vagn ska man nog tänka om.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Pusselbiten86

Nej jag vill mest om tvlllingvagnarna ...

För Emmaljungas väger 17... o såg att deras väger 27 o de fukar inte för min rygg

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Prinsessan Zelda

ja, det är mycket. men är emmaljungas 17 kilo med hjul och all utrustning på?

Fast det blir ändå inte i närheten av 27 kilo, det är i tyngsta laget, håller jag med om. '

Det är skillnad med de andra vagnarna där det bara är några kilos skillnad.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Mommmy  Dearest

oops. har inte ens tänkt på tanken om vikt... ihh, är ganska ung i mina lemmar fortfarande så jag hoppas på att kunna bygga en aning muskler istället för att förstöra kroppen Fundersam

tbmh, vad studerade du till om ja får fråga? Måste nämligen kolla läget lite så att jag tajmar bebisens uppväxt med mina fortsatta studier. Fortsatte du att studera efter gymnasiet osv?

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • jennsans

ang förkylning o influensa vet jag inte vad som hänt här. frös som attan tidigare idag men ingen feber.hostar hostar och hostar lite till.. ingen höjdare... fått börja med mina astma mediciner nu =( jag som verkligen hoppades på att få slippa.

sambon krockade bilen idag med. som tur är inga större skador. men med en bil som kom utan lysen. med en förare som var/är RATTFULL!!! så arg på polisen som ens vågar kläcka ur sig att ja men är det han, han har vi tagit för rattfylla 3 gånger tidigare ikväll... kan man inte göra något vettigare åt saken då när det upprepas?? dessutom försöker de öppna hans dörr men konstaterar bara att han låst in sig i bilen. har dessutom en ölburk mellan benen.. sambon tar upp armbågen och slår sönder rutan på bilen och sa att nu kommer ni åt honom.. sambon fick åka iväg sen.. utan påföljd iaf..
    hur kan samhället få fungera såhär??

• Mjukis82
    jennsans: Va? Det är ju skrämmande! :-O Tur att din sambo är OK iallafall!

Vi diskuterade ju järntabletter här om dagen... Niferex var det många som inte kunde äta pga att magen blev knas av dom. Nu har jag ätit dom ett par dagar, och undrar vilken sorts problem ni fick? Jag får nämligen springa på toaletten hela tiden Trodde man skulle få svårt att gå på toaletten pga järntabletter, men här har det blivit tvärt om! Ngn mer som har haft samma problem?
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mommmy  Dearest
    jennsans, vad hemskt att dem lät jäveln åka vidare trots att det hände tre ggr tidigare! Jävla idioter alltså. Jag tycker att det var rätt av din sambo att göra det, jag menar kom igen!
    ·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • jennsans

skitskrämmande.. överlycklig att jag inte var med och valde att åka egen bil in till stan ikväll..
    jag menar folk ska inte behöva tas för rattfylla 2 gånger ens.. inte ens första gången men kör nån rattfull ska man åka in!
    ja tur att sambon är ok. kunde varit en laminerad ruta på bilen med så hade han fått armbågsfraktur garanterat. o det är inte o leka med.
    undrar vad de gjorde med fyllot sen.. sambon fick ju åka.
    polisen såg allt dessutom. sambon retats med dem lite innan kört lite vingligt och lutat sig tillbaka så de inte såg ansiktet.. så de var ju efter honom redan hehe men de sa inget om det *skratt* blir så arg bara att de inte kan uppmärksamma rätt saker utan tar fast de som aldrig gjort något annat för att man råkat köra några km/h för fort eller liknande. suck suck

• SannaKaarina

VickyB

jag förstår att det måste kännas hemskt för dig just nu. jag har vuxit upp med bara en mamma då vår pappa har alltid valt alkoholen framför familjen. och jag har trots det haft en lycklig uppväxt tack vare min mamma hon har alltid funnits där för min syster och mig och jag har aldrig kännt som att jag saknar något.

Hur det än blir så kommer det att lösa sig. dina barn kommer alltid ha dig och ibland är det bäst. jag är tacksam mot min mamma som inte tog tillbaka våran far. Jag var två när han valde bort oss.

om du blir ensam med barnen så kommer dom klara sig väldigt bra med en mamma som älskar dom även om det kommer bli svårt för dig

Jag önskar dig all styrka att orka med det här.

• mrsbygg

äsch...kom trea i pokern..jaja..

nu är det bara 3 snor fulla skit ungar här och sambon som är full iaf...
    små drygt och vara en nykter gravid tjej me ett tålamod och temprament på NOLL...
    grrrrrrr....

lägg dig då, kom sambon med som förslag. jo tack skulle jag gärna vilja göra, men hög musik å folk som sitter å as garvar för det minsta lilla så njä inte så lätt å somna då..

måste upp tidig imorrn och hämta saga hos sin mormor oxå, skulle helst komma innan 10 för dom skulle åka bort..skoj skoj..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3