Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

humlan1973 skrev 2007-05-08 13:35:06 följande:
    little baby: Tack! Jag ska ut och jaga idag tankte jag! Hoppas jag hittar nagra. Forst funderade jag pa svarta men sedan var det nagon som tyckte att jag skulle ha nagon glad farg. Kan ju tillaga att jag har storlek 41 sa det kommer inte bli nagon vacker syn nar barba mamma pa nastan 100 pannor travar runt i dessa 'moonboots'
    Äsh skit i det...mina är turkosa och visst syns dom men fasen dom är rätt coola oxå och sååå skööna...Lycka Till idag hoppas du hittar några...
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
     Din ålder borde vara 48.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
    För att se ditt poäng senare, spara den här länken

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

hahahaa fan vad gammal jag känner mig Skrattande
  • little baby

Ska visa sambon att jag behövar tagga ner lite så VI MÅSTE BESTÄLLA EN RESA TILL KOS -det sa dom faktiskt!!!!!! Räcka ut tungan

• little baby
    Lindisen81 skrev 2007-05-09 16:15:11 följande:
    he he, samma här!!
    Tror du det funkar man kan juh försöka i varje fall haha..
  • little baby
    Lindisen81 skrev 2007-05-09 16:19:40 följande:
    låter som en bra idé!!någon som vet när värmen kommer??? så trött på det här trista vädret, och mina blommor på balkongen börjar må skit!!!
    Haha ja det kan man undra, gräset växer som sjutton i varje fall. Klippte gräset idag för första gången *puh* det var kämpigt och tjockt och mycket gräs....så nu behövs bara lite gödsel, det får sambon fixa...sen blir det nog bra!

• little baby
    Vallmar skrev 2007-05-09 16:16:34 följande:
    Okej tjejer.. Vi får väl ta o resa till Kos då allihopa. Jag fick att jag enl vuxenpoängen är 39 år, fast på riktigt är jag ju 26.Fy farao för folk som dömer en efter utseendet eller dem kläderna man har på sej!!
    När ska vi åka då? Jag är på´´! Cool
  • little baby
    Beckah82 skrev 2007-05-09 16:25:38 följande:
    Men för fan...nu ger jag upp skiten snart...Jag vägde mig igår på MVC och upptäckte till min förfäran att jag gått upp 3 kg på 2,5 vecka. Mätte blodtrycket för säkerhets skull och det var lågt och fint ( 110/65 )Idag när jag kom till MVC igen så vägde jag mig åter igen. Ett kilo(!!!) hade jag gått upp sen igår och alltså totalt 4 kg på knappt 3 veckor (19 dagar).Kollade trycket igen som var fint (exakt samma som igår 110/65) men eftersom jag gått upp så snabbt kollade BM blodsockret..jajemensan...jättefint blodsockervärde på NIO KOMMA ÅTTA. Toppen...Så nu ska jag på glukosbelastning i morgon bitti. Yey!Jaja...det måste ju inte vara graviditetsdiabetes förstås...det kan ju ha varit en tillfällighet att det låg på 9,8 men samtidigt så har jag ju en massa andra symptom (trötthet, enorm törst och kissar ofta och mycket). Men jag trodde att min ökade törst berodde på att min medicin (Lergigan) ger muntorrhet.Jaja...bara att tacka och ta emot. Kan ju inte påstå att jag är det minsta förvånad.
    Näe fyyy *kramar om* nu får det faktiskt räcka för din del, ska det aldrig ta slut?
    Tycker verkligen synd om er nu...ush lider med er! Generad
  • little baby
    Lindisen81 skrev 2007-05-09 16:38:23 följande:
    höggravid ja... när var det man var det??? min läkare tyckte ju inte jag va så värst långt gången, han måste tänkt på nå annat!!! snart är det ju bara tio veckor kvar ju! jag är visst långt gången!
    hmm jag tror men är inte säker att man räknas som höggravid från v .28 eller är jag ute o cyklar?
  • little baby

Godmorgon tjejer...första jag läser är Delicato negerbollar...Åhhh sååå gottt måste nog bara köpa en idag när jag ska fika Räcka ut tungan

Oj hoppas det går bra för Zandrisen och att bebben stannar kvar ett tag till!

Jaha...inte lika fullspäckat schema som Jonali har idag men alltid finns det något att göra..rättså fint väder är det i varje fall lite monligt men solen skiner Skrattande

Hoppas det blir fint väder på Lördag ska nämligen till Sthlm då. Min sambo ska stå på mässan vid Arlanda så då åker jag och mammsen med och tar en heldag i Sthlm. Så mysigt gå i gamla stan och äta en god lunch. Ska bli så skönt!

• little baby
    Förvånad OJ Juste vecka 32 idag  jippiiiiiiiii ! inte långt kvar nu. 8 veckor till full tid, sen om man ska föda två veckor innan är det bara 6 veckor kvar  jössses nu blev jag lite nervös heheh
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3