Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

SyrranH skrev 2007-05-10 15:07:51 följande:
    Ja, just ja. Grattis till den kommande förlovningen, Veronicaq! Vi är i samma läge. Hämtade ut ringarna häromveckan men väntar till den 10 juni med förlovningen eftersom det då är 6 år sedan vi först träffades!
    Jaha färdig ssk snart, förlovning och bebis på det  härligt tjejen, BRA JOBBAT
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

Hur mycket ska man egentligen tro på vad UL-ljudet säger ang. hur långt gången man är.
    Jag blev ju framflyttad en vecka, var först beräknad 4 juli sen efter UL blev det 11 juli.

Det känns som om jag är längre gången, ligger lite under högsta strecket på kurvan. Och när man läser vecka för vecka så upplever jag att jag är en vecka före hela tiden med symtom osv...tror att jag är längre gången..
    Eller vad tror ni?

• little baby
    solstraalen skrev 2007-05-10 16:17:19 följande:
    Antingen ligger lilleman stilla i magen, eller så bör jag ha mkt utrymme där inne eftersom jag inte känner då han vänder på sig osv?Eller vad tror ni?När Saga la sig från ruckbar till helt på tvären vid 38 fulla veckor så kände jag de inte heller.
    när kände du lilleman sist då?
  • little baby
    solstraalen skrev 2007-05-10 16:21:04 följande:
    Hehe jag känner honom röra sig, menade så klart när han vände sig om i magen och så, byter ställning alltså
    aha...då är jag med, trodde att du inte kände någonting...sorry missförstod det hela
  • little baby

Nehä fixa lite kvällsmat då...köttfärsås och spaghetti Räcka ut tungan

• little baby

Hej på er tjejer...

Hur mår ni?

Här är de lugnt, är så himla trött idag men det blir nog bättre snart när man får sätta igång och fixa och dona lite. Ska ner en sväng på stan och kolla på barngardiner
    Idag ska jag passa på att tvätta fönster oxå...har ju regnat till och från nu flera dagar...

Åhh ikväll ska vi åka och hälsa på våra kompisar dom har hämtat hem en 9 veckors liten labradorvalp såååå söööt Kyss vil juh oxå ha en liten söt valp

• little baby
    Zandrisen : Vad skönt att du är hemma igen och att busungen ville stanna kvar en stund till

Beckah: Skönt att det ordnade sig med sockret för din del

mammab: ja fy min bebis sparkar oxå sönder mig känns det som, inatt vände hon sig "rätt" och jag fick ett sånt tryck nedåt kändes som om jag skulle bajsa på mig typ...fyy vad hemskt!
  • little baby
    Jen2006 skrev 2007-05-11 10:41:27 följande:
    little baby skrev 2007-05-11 10:39:40 följande: Stackare du får nöja dig med en söt liten bebis istället
    Hahah ja stackars mig  ska nog bara bara vara tyst nu naturligtvis är jag glad för att jag ska få en bebis istället
  • little baby
    HEJA SVERIGE, bäst av alla...Cool

dom andra vete katten vart dom fått tag i ...opera, gamla gubbar med rosor och silikon-brudar...hmmmFundersam vart är melodifestivalen på väg?
  • little baby

Godmorgon

Vakna för någon timme sedan, efter en heldag i Sthlm igår så får man skylla sig själv. Har så fruktansvärt ont i fogarna idag och mensvärk har jag haft till och från. Skumt.
    För att inte tala om ryggen
    Ush så är vädret piss oxå mulet och ser ut att börja regna närsomhelst...

Riktig gnälldag idag , och inte lär väl Sverige ta brons i hockeyn  idag heller...ahhaah ne ush det blev lite för mycket negativitet nu ....

Ska gå och duka fram lite frukost...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3