BF Juli-07 Nr3

Hur mycket ska man egentligen tro på vad UL-ljudet säger ang. hur långt gången man är.
Jag blev ju framflyttad en vecka, var först beräknad 4 juli sen efter UL blev det 11 juli.
Det känns som om jag är längre gången, ligger lite under högsta strecket på kurvan. Och när man läser vecka för vecka så upplever jag att jag är en vecka före hela tiden med symtom osv...tror att jag är längre gången..
Eller vad tror ni?
Nehä fixa lite kvällsmat då...köttfärsås och spaghetti
Hej på er tjejer...
Hur mår ni?
Här är de lugnt, är så himla trött idag men det blir nog bättre snart när man får sätta igång och fixa och dona lite. Ska ner en sväng på stan och kolla på barngardiner
Idag ska jag passa på att tvätta fönster oxå...har ju regnat till och från nu flera dagar...
Åhh ikväll ska vi åka och hälsa på våra kompisar dom har hämtat hem en 9 veckors liten labradorvalp såååå söööt vil juh oxå ha en liten söt valp
Godmorgon
Vakna för någon timme sedan, efter en heldag i Sthlm igår så får man skylla sig själv. Har så fruktansvärt ont i fogarna idag och mensvärk har jag haft till och från. Skumt.
För att inte tala om ryggen
Ush så är vädret piss oxå mulet och ser ut att börja regna närsomhelst...
Riktig gnälldag idag , och inte lär väl Sverige ta brons i hockeyn idag heller...ahhaah ne ush det blev lite för mycket negativitet nu ....
Ska gå och duka fram lite frukost...