Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

SannaKaarina skrev 2007-05-10 09:30:29 följande:
    hehe little baby vet vad du menar... det är snart dags.... lite nervöst hur man ska hinna med allt. och så är det 8 v kvar till arbetet med vikten
    ja såå skönt, att ploppa ut bebisen ¨så magen försvinner...den är ju bara i vägen...dessutom längtar jag så otroligt mycket efter att få hålla i henne...konstigt att man kan längta så sjukt mycket efter någon man aldrig mött...
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Hallonfot skrev 2007-05-10 09:42:29 följande:
    little baby: Hi hi, det är ditt första barn va? Måste nog tyvärr säga att magen inte försvinner för att barnet kommer ut. Maken frågade om jag verkligen fött när vi kollade på kort. Jag bara: "Vad f-n, jag håller ju Alva i famnen på kortet". Det var dagen efter förlossningen. Gick också upp över 20 kilo så en (inte så) omtänksam kompis kallade mig för Barbapappa. Fast efter 3,5 månader hade jag gått ner allt och lite till utan direkt ansträngning och nu är det jag som kallar henne för Barbapappa för hon fick i september och har bara gått ner hälften av sina kilon än. Skadeglädje är väl enda sanna glädjen eller?
    HAhah...jag får väl finna mig i att se gravid ut ett tag framöver vare sig med eller tan barnet i magen ..men då kan man röra sig ändå lite mer obehindrat och SOVA PÅ MAGEN...jösses vad jag saknar det.
  • little baby

Ush prata med min kompis nu som är i v.36 hon har haft högt blodtryck nu ett tag och idag låg hon på 140/93 (22år) och trycket stiger hela tiden. Så nu har dom börjat misstänka havandeskapsförgiftning Generad ush tycker så synd om henne. Hon vet inte om det blir en igångsättning för henne eller snitt. Just nu inväntar hon svaren...

• little baby
    Norrbagge skrev 2007-05-10 10:14:25 följande:
    jag håller tummarna och tänker på både Zandrisen & Beckah idag. Måtte det gå bra.Sen så har jag haft en så sjuuk dröm inatt! haha, jag typ tvångs-ammade William! Usch, stackars lilla gubben. För i drömmen fick jag för mig att Neej, jag glömde ju att amma. (jag ville gå ner i vikt) men så slog det mig att oj, bebisen är ju inte ens född ännu! Ja usch, det var såå sjukt.-jag tycker det känns grymt onaturligt att amma ett barn på 3,5 år.. tänk att det finns dom som ammar till barnen e typ 6 år!
    ush ja man kan drömma så konstigt...har oxå drömt en massa konstigt under graviditeten, värst var nog drömmen då vi fick föda på gatan...för vi inte hann fram...så det var bara att krysta på..hahha
  • little baby
    misan84 skrev 2007-05-10 10:21:13 följande:
    Hoppas allt går bra för zandarisen. Någon som vet varför hon fick åka in igen?Ska själv ringa bm idag har haft jätte ont i sidan av magen på båda sidorna och sedan krampat neråt under magen. Känns lite oroligt när man inte varit gravid innan och vet om det ska vara så här. Ska iväg över helgen med så det kan vara skönt att veta innan. Någon som känner igen det och vet vad det är för nått??
    ja jag har oxå haft kramp neråt under magen, är det vad man kallar sd?
    Och ont och öm i sidorna har jag haft. För att inte tala om mina stackars sönderkickade revben..Generad hur mycket tål dom egentligen?
  • little baby

Jag har tecknat gravidförsäkring på Folksam...helt ok faktiskt

• little baby

ush här blev det tråkig pytt i panna till lunch

Ikväll blir de nog köttfärssås och spaghetti...lite godare i varje fall

• little baby
    veronicaq skrev 2007-05-10 14:00:02 följande:
    hej brudar!hoppas ni mår bra idag allihopa!det gör jag!ville bara smyga in med en sak!idag ska jag o sambon hämta ut våra förlovningsringar!!!
    wiee GRATTIS   bröllop nästa år då...
  • little baby

Vi fundera ett tag på att överaska alla och gifta oss i samband med dopet, men vi har lagt dom planerna på hyllan ett tag. Vi vill ha ett riktigt bröllop med bröllopsresa och allt, så det blev lite tajt både ekonomiskt och tidsmässigt...så nästa sommar kanske

• little baby
    annki72 skrev 2007-05-10 14:14:46 följande:
    kramperna har lugnat ner sig, men det liksom sipprar lite hela tiden ,måste ha trosskydd.Har för mej att man kan läcka fostervatten utan att det är farligt, visst är det så?Men ni har nog rätt jag ska nog ringa förlossningen och fråga iallafall.
    Ja ring man kan aldrig vara "för säker" det känns bättre oxå att slippa gå runt och oroa sig...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3