Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Hej på er tjejer, det var evigheter sedan jag skrev, har varit inne bara en snabbis då och då. Har haft så mycket att göra så jag har bara skummat igenom allt ni skrivit.

Här är det bra, det rullar på. Nu är vi färdiga med barnrummet, så nu ska jag bara sätta upp gardiner och fixa lite med lampor och så Bilder kommer snart!

Bebisen sparkar så hårt nu ush får så ont i revbenen, sen när hon vänder sig om eller vad hon gör så typ vibrerar hela magen Förvånad så man skakar nästan hahah läskigt men man får väl vänja sig hehe...

Inte många veckor kvar nu det rullar på snart har vi våra bebisar här *äntligen*

Ha de så bra allihopa nu ska vi kolla på film!
     KRAM

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

God Kväll damer

Vill börja med att säga Grattis Till Frun "Teen"

Beckah:
    skönt att det gick bra med Victor, hoppas det "bara" är en infektion och inget annat otäckt!

Vad kan det vara?
    Har haft så fruktansvärt ont idag på ena sidan ner mot ljumsken känns som typ mensvärk eller typ sendrag/kramp jättesvårt att förklara vet inte vad det är höll i sig i typ 1 min sen så avtog det sen fick jag ont igen och då värmde jag en vetekudde och satte mig i soffan sen försvann det. Någon mer som kännt så? Är det en kraftig sammandragning eller var det en förvärk?

• little baby
    misan84 skrev 2007-05-07 21:48:13 följande:
    copernicus: vad bra då ska jag ta o kika där:) Låter ju kanon bra!little baby: Har med känt av den smärtan ett par gånger den senaste veckan. men mitt drar upp över magen på sidan av magen. Känns som kramp typ. Tänkte kolla med bm imon vad det är!
    Nja mitt sträcker sig bara lite över ljumsken (idag i varje fall) vet inte vad det är, men satan vad ont det gjorde värme och massage vad det enda som hjälpte...jag ska oxå prata med min Bm, ska dit den 18:e.
    Tänkte höra om någon mer som kännt samma sak
  • little baby

God morgon Glad

Här skiner  så skönt!

Jaha 65 dagar kvar JIPPIII!!!!

Hoppas det kommer gå fort!

Börjar ni bli nervösa tjejer?

• little baby
    SannaKaarina skrev 2007-05-08 08:34:50 följande:
    8 veckor kvar nu. är jag den enda som inte vill ha tidigare? hur säkert är 3 ul på att bebisen kommer då den kommer? menar det kan väl inte skilja flera veckor?
    man brukar väl säga +/- två veckor  från BF
  • little baby

Jag längtar sjukt mycket nu...vill få ut henne så fort hon är "klar"

Riktigt jobbigt börjar det bli nu
    Inge roligt längre att vara gravid, tungt och trångt och man känner sig som en elefant *USH*

• little baby

Jag känner mig inte heller nervös. Man är nog medveten att det kommer att göra svinont att föda, men smärtan skrämmer mig inte. Har ganska hög smärttröskel.

Hoppas bara att det inte uppstår några komplikationer och att hon mår bra när hon kommer ut frisk o hel det är allt jag önskar.

• little baby
    Hallonfot skrev 2007-05-08 08:37:46 följande:
    Uh, jag är "bara" i vecka 30. Nästan 11 veckor kvar. Känns låååångt. Nåja, har begärt en massa ledigt (har flex- och komptid att ta av) så nu jobbar jag bara en enda hel vecka fram till bf. Skönt!Little baby: Har inte börjat bli nervös än. Du då? Däremot har jag börjat nojja för att bebben inte kommer vända sig. Hade en jättebra förlossning sist och vill gärna köra en repris men inte med en bebis i säte. Sen det här med att jag ska ringa in på första värken. Hur f-n vet man att det är en riktig värk? Sist trodde jag att jag äntligen börjat få dessa förvärkar som alla pratat om. Vågar nog inte ringa in när första värken kommer för då blir jag väl hemskickad istället och vi har drygt 5 mil enkel väg till förlossningen.
    Vi har oxå ca 5 mil att köra till närmaste BB så man får hoppas att man tajmar med värkar och att man har hunnit öppna sig så pass mycket att man kan typ föda direkt när man kommer in
  • little baby
    solstraalen skrev 2007-05-08 08:43:51 följande:
    Jag har vart på 2 VUL och 1 UL där de gav mig datum. Sen även könsUL.Jag har fått datum: 28e Juni på ena VULet, sen 1a juli på VUL nr2 och ordniarie UL.Sen på könsUL sa han att 1a juli stämde med bebis storl.Förklara då detta för mig, enligt ägglossningstesten bör jag inte ha BF förräns 5-7 Juli *tror på stor bebis*
    Hmmm snurrigt värre

Men du vet du en sak....du kommer att föda där någonstans omkring juni/juli så förbered dig på det
  • little baby

det känns som om jag inte kommer gå över tiden eller så har jag intalat mig själv att JAG INTE SKA DET, så hon ska UT innan 11 Juli haha tänk om man fick bestämma så vad lätt allt skulle vara då!

Några tips om hur man får "igång" förlossningen?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3