• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • rullgardinsflikkan

Nån som har fått sin havandeskap godkänd än föresten?? Jag skickade in för tre veckor sen borde det inte vara dags snart???

Och i veckan fick jag papper om att jag skulle ansöka föräldraledigt...för denna bebisen??? hur kan det gå ihop jag vet ju inte ens när h*n kommer....jäkla konstigt

• mrsbygg

urk...va mätt man är..

försöker få i mig kladdkakan nu..går sådär hehe...

nu ska ja lägga mig och dö en stund, sen blir det att kolla serien heros å bara ta d lungt!
    den är super bra! sen kanske lite prisson break oxå får se va vi har i lager

• Mommmy  Dearest
    ihh Mammab, vi käkade också nachos med chili con carne idag finns en MASSA kvar, mums! Sen blev det våffla med grädde och sylt, jordgubbar, banan och vindruvor

tbmh, jag har också haft långt hår hela mitt liv jag gjorde som du, bad frisören klippa MYCKET, blev nästan lite ledsen men nu är det lättare att tvätta det och framför allt torka skiten
    ·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • mrsbygg

hehe, vi har oxå natchos kvar...varje gång ja går in i köket tar ja en mumsbit så d är la slut snart haha..proppmätt är jag. men vill bara äta meeeeeeeeer hehe....
    ska inte bli kul å ställa sig på vågen nästa vecka..Skrikandes

• Mommmy  Dearest

hehe fast jag har inte gått upp så mycket tycker jag. Eller så inbillar jag bara mig, har gått upp 4 kilo, det var i alla fall vad vi mätte upp sist...

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • solstraalen

Alltså tjejer, måste fråga er.

Har någon av er haft samma problem som mig?

Jag har de andra graviditeterna äter duroferon ( järn ), men blir nästintill förstoppad av dom.
    BM bad mig nu den här veckan att köpa niferex för att de ska va skonsamma.
    Är nu inne på 3e dagen och är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hård i magen så det gör sjukt ont att skita så de finns inte ord för det.
    Går med ett ständigt "tryck" mot analöppningen som gör riktigt ont. Att skita är rena mardrömmen.

Jag VÄGRAR äta fler järntabletter nu. Usch.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
  • Tania

TeenP: Klart det blir en liten chock att klippa av det men GUUUUD så skönt det ska bli att slippa allt hår i duschen, på golvet, i sängen.... usch.... och ÄNDÅ har jag oerhört tjockt hår. Det växer som ogräs så OM jag skulle vantrivas så tar det ju inte så lång tid att få ut det igen.

Nu ska jag bara välja ut mitt offer.... vilken frisör ska få äran!?!?
  • Beckah82

Niferex är INTE skonsamma!

Då skulle jag hellre välja tex Hemofer, de lovar jag är riktigt skonsamma. De märks inte alls av. Men man kan behöva äta fler om man har järnbrist på riktigt för det är typ blodpudding i tablettform...alltså inga starka järntabletter

♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-03-23 20:19:50 följande:
    Mammab: Kan du rekommendera någon frisör?
    absolut!! jag går alltid till cut&blow, eller till storagatan...
    cut ligger där i gallerian, och storagatan ligger där nere i punkt vid cervera!

det är typ samma ägare, och jag tycker dom är svin bra!!
    snart dags för mig igen, eller ja vart det ett tag nu! måste bara få pengar över så ska ja klippa mig..måste färga skiten oxå suck..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3