• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Beckah82
    MORRIZ skrev 2007-03-23 11:10:58 följande:
    Jag blir så arg och ledsen....Min chef ringde alldeles nyss och berättade att den utlovade löneförhöjningen på 1000 kr som skulle komma in på mitt konto idag, var ett misstag, han hade tagit fel......Saken är den oxå att han samtidigt har sagt till försäkringskassan om min nya lön .Så pengarna som jag fick in från dom idag är baserade på den falska lönen.Min chef berättade att han var ledsen och bla bla bla...och att jag inte behövde ändra något hos dom för de skulle dom aldrig få reda på.Han sa att han kunde hävda att den nya lönen faktiskt stämmer.Men det får väl dom reda på? Nån som vet....?
    Va sjukt!!! det måste ju gå att strida om!
    ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Halvblod

Jag som trode att solen alltid sken i Karlstad Flört
    Vilken tur att man bor i skåneland då för här är det verkligen riktigt vårväder och hela helgen ska det bli 15grader och sol ...jag blir sååååå glad av solen. Jobbar precis vid vattnet (som ligger mitt i centrum här i Hbg) och blir så sugen på att bara hoppa på första bästa båt och ta mig över till danmark...så mysigt att strosa runder där och äta glass och Wienerbröd Skrattande

• FruRundberg

Här e oxå vädret helt underbart! Ska bara duscha å gå en långpromenade med hunden! Ska bli så skönt. har suttit på balkongen å solat en stund.. med linne! Det är såå sköönt med värme å sol!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • H  e  l  e  n  a
    Jen2006

Vad skönt att det rör på sig igen! Hade samma oro för nån vecka sen då bebben under tre dagar var ganska så stilla, kände bara småpuffar. Blev överlycklig när h*n kom igen med besked och sparkade hårdare än nånsin!

JoNaLi:

Måste passa på att skriva att jag blev jätteglad när jag såg att du och bebbens pappa har börjat hitta tillbaka till varandra!! Håller tummarna för att han snart vill flytta ihop igen!!
    1+1=3 den 29:e juni!!!
  • Calylite

Saerchen
    då må ja med rusa ner till stan och låna den, är med sån som vill vea ALLT, bra som dåligt innan så man är förberedd och vet vad som händer.
    hittade en bok på rean med "Barnliv" den var med riktigt bra, beskrev allt man behöver veta när man kommer hem deån amning till börja äta. Nått ja verkligen behövde när föräldragruppen sket sig.

• FruRundberg

SyrranH: Ja det känns bra   Hoppas oxå att det går bra..han säger att han vill å hoppas att det kommer bli bra nu när vi ska börja fam-rådgivning för att få hjälp med kommunikation.. som egentligen är vårat största problem.
    Villjuh ha HELA familjen samlad å ihop nu när vi blir fler oxå Känner mig positiv!!!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • Nena72

Här i Norr är vädret helt underbart idag, solen skiner och det är riktigt varmt, såååå skönt.
    Har varit med min dotter på skolan för att de har haft skidtävling hela förmiddagen, tur med vädret kan man lugnt säga

• MORRIZ

Beckah: Vad ska jag göra?
    Är inte med i facket....

• L2K
    MORRIZ skrev 2007-03-23 11:10:58 följande:
    Jag blir så arg och ledsen....Min chef ringde alldeles nyss och berättade att den utlovade löneförhöjningen på 1000 kr som skulle komma in på mitt konto idag, var ett misstag, han hade tagit fel......Saken är den oxå att han samtidigt har sagt till försäkringskassan om min nya lön .Så pengarna som jag fick in från dom idag är baserade på den falska lönen.Min chef berättade att han var ledsen och bla bla bla...och att jag inte behövde ändra något hos dom för de skulle dom aldrig få reda på.Han sa att han kunde hävda att den nya lönen faktiskt stämmer.Men det får väl dom reda på? Nån som vet....?
    Men du, ring fk! Då får du ju för lite pengar om det är meddelat en höjning som du inte har fått!!!!! Din chef får ju ändra på datumen då! Du har ju lönenspecen som bevis!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3