• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

försten på cut brukar ja gå till andreas eller en liten tjej minns ej va hon heter malin kanske.
    och på storagatan15 har ja gått till en som heter Nadya. blev svin nöjd när hon klippte mig sist!!

• SannaKaarina

Solstraalen då jag fick niferex så blev jag ordentligt sjuk låg i 4 dagar och var så lös i magen fick inte behålla någon mat alls och hade bara ont . gick ner 5 kg på dom dagarna. när jag slutade mådde jag bättre redan kvällen efter så jag tror inte dom är så väldigt bra. jag fick rådet att äta mycket messmör och sånt istället så jag gör det så får se vad värdena säger

• Tania
    mrsbygg skrev 2007-03-23 21:09:11 följande:
    försten på cut brukar ja gå till andreas eller en liten tjej minns ej va hon heter malin kanske.och på storagatan15 har ja gått till en som heter Nadya. blev svin nöjd när hon klippte mig sist!!
    Tack!
    Brukar de vara fullbokade eller tror du att man kan ha turen att få en drop in-tid i morgon?
  • mrsbygg

brukar va mycket folk, men en klippning brukar juh gå ganska fort så prova! går det inte på ena så gå till det andra

jag brukar springa in i sista minuten..andreas var gullig å klämde in mig mellan två tider när ja ville färga håret hehe. så han blev precis klar me mig när hans nästa kund kom

• Aurora83

Men oj så ni har flyttat runt dem senaste veckorna ;)
    Tänkte ialalfall kolla in lite nu efter en tid av paus från FL

Hur långt har alla kommit i "planeringarna" e d nån som köpt saker än ? Och i så fall vad för nåt =)

• Ankiz

solstraalen: niferex verkar de flesta få problem med. Jag blev rekomenderad dem förra graviditeten, men klarade inte av att ta dem. Den här gången ska jag prova Hemofer, som Beckah nämde, och jag hoppas verkligen att de funkar. Ska äta tre om dagen och jag kunde ta dem samtidigt.

mammab: Så du fick dina nachos idag!

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • mrsbygg
    Ankiz skrev 2007-03-23 23:26:40 följande:
    solstraalen: niferex verkar de flesta få problem med. Jag blev rekomenderad dem förra graviditeten, men klarade inte av att ta dem. Den här gången ska jag prova Hemofer, som Beckah nämde, och jag hoppas verkligen att de funkar. Ska äta tre om dagen och jag kunde ta dem samtidigt.mammab: Så du fick dina nachos idag! ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
    absolut!

nu ska vi mumsa naturgodis å kika på heros...hoppas saga somnat nu bara så inte hon kommer upp å ska busa..suck...
  • Norrbagge

shit jag vågar inte väga mig alltså.. usch vad jag har tryckt godis den senaste tiden
    Fy på mig!!

Äsch, blir Cambridge då bebisen är född och har ammat klart!

• mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-03-23 23:34:38 följande:
    shit jag vågar inte väga mig alltså.. usch vad jag har tryckt godis den senaste tiden Fy på mig!! Äsch, blir Cambridge då bebisen är född och har ammat klart!
    hehe, här blir det en jäkla massa sallad å smoothisar..
    och en sju jäkla massa situps!
  • Norrbagge

Mmm, å en MASSA promenader! fyfan jag ska börja redan nu.. jag är värsta fläskpaddan!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3