• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Emelle
    FrogLeg skrev 2007-04-27 22:50:39 följande:
    EmelleWow de får vi hoppas kul med nya vettiga affärer som inte är samma som finns
    Är du vaken än!!
    Fasiken, vi med morgon tidiga bäsar borde väl sova
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • FrogLeg

Emelle
    Ja men jag trodde fröken skulle äta snart men hon verkar sova gott... yippi de två sista nätterna har jag bara gått upp 1 gång varje natt
    Men nu ska jag iaf sova. God natt

• Cammmie

Ikväll så va man o grillade lite med Jullan + Sambo + Oscar det va kul...

Imorn är det barnvakt åt Oscar som gäller, medans mamma o pappa är på sexparty hahaha...

• Jullan84

Emelle
    Tyvärr så tror jag inte det är Gina som kommer.
    Mailade faktiskt de för ett tag sedan och frågade om de hade planer att öppna butik här..

Fick svaret:

"Hej!

Västervik finns inte med på etableringsplanen just nu, orten är för liten men kommer kanske att bli intressant i framtiden.

Med vänlig hälsning/Best regards

Jessica Syrén"

Men hon kanske luras? Vi kan ju hoppas.

• Cammmie

Vi får väl se vad som kommer till den lokalen o inte.... hihihi...

• FrogLeg

Idag var vi på Janne Banan och kollade... Då passade vi på att fråga om råd eftersom Linnéa (2½ år) snart är för stor för sin bilbarnstol... Vi fick svaret att när dom är så pass stora ska man vända stolen om! WHAT?!? Tänk om någon verkligen lyssnar på deras svammel! Livsfarligt.
    Enligt NTF ska dom helst åka bakåt tills dom är 5 år... Men man ska tidigast vända stolen om när barnet är 4 år.

• Ankan217

FrogLeg: Hoppas att du talade om för dom på Janne Banan hur det ligger till!!!

Som du var så visste du om att man inte ska vända barnen innan 4 år. Nästa föräldrapar kanske inte vet det!

Vad är det för försäljare där uppe egentligen???

Grattis Nicki Pedersen som vann första GP´t. Han gjorde en kanonåkning ikväll.

• Jullan84

Bilbältet funkar inte om man väger mindre än 15 kg..
    Så man ska ju inte vända innan dess heller..

• Marie med två barn

AHH! Jag blir tokig på våran katt. Kl 04.28 vaknade vi av en smäll. Då har kattskrället varit uppe i fönstret i vårt sovrum och puttat ner min favoritblomkruka. Så nu är både blomman och krukan kraschad. Nån som vill köpa en billig katt? Vi har rea!

*Carpe Diem*
  • sunzhine

hej
    Hur hade ni det på träffen idag?
    Kunde inte komma men hoppas ni hade trevligt.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----