• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Marie med två barn

Vi har just kommit hem ifrån ett 15-årskalas. Det var min mans brorsdotter som fyllde.

Som Majalaja sa, vad har folk för sig i juli egentligen?

*Carpe Diem*
  • Lena1976

O ja fyllde den 14 april....

grattis till alla som fyllt år

• Cammmie

Hum hum vad folk har för sig i juli.... De flesta som jobbar har väl semester.

Men själv så ska jag nog jobba..
    E ju arbetslös annars så man får väl passa på om man får jobb i sommar...

Men så är det ju Visfestivalen v 28 oxå det får man ju inte missa o gå o kolla om det är nått att ha... hihihihi

• Jullan84

Det är så trist att jobba varje sommar.
    Är ju då man vill vara ledig..

• Majalaja

Jullan: Jag gillar faktiskt att jobba på somrarna! Lite gladare och trevligare stämning på jobbet då, pigga vikarier och roliga jobb! Tar hellre semester i november eller nåt sånt, när det är GRÅTT och trist ute. Då kan man ju fly iväg till nåt soligt ställe. Eller nåt shoppingparadis

• Marie med två barn

Är hemma idag. När jag skulle väcka barnen så märker jag att min dotter är brännhet av feber. Så idag blir det en hemmadag för henne och mig. Måste bara lämna sonen i skolan.

*Carpe Diem*
  • Emelle

I sommar ska jag faktiskt vara helt ledig i två veckor!! SKÖÖÖÖNT!
    Väldigt ovanligt för att vara mig!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • cid

Jag ska vara ledig HELA sommaren....det är å andra sidan allt jag kommer vara ledig.
    Hmm..näe, nu ljög jag, har ju varit ledig i två veckor nu också. Imorrn börjar föreläsningarna för min del igen. Börjar få lite ångest, men det ska nog gå bra. Funderar bara på hur man ska orka upp på morgonen. Som det är nu så har lillfian inte riktigt samma dygnsrytm som vi andra. Egentligen skulle man kunna säga att den är helt tvärtemot vår. Känns som om jag inte sovit på 2 dygn...men vad fasen, sova kan man ju göra när man blir pensionär!

Tråkigt väder det är, jag som hoppades på att sommaren kom väldigt tidigt när det var så fint väder för ett tag sen. Får hoppas det kommer snart igen.

• FrogLeg

Jag tycker de är jättekul att jobba på sommaren och träffa alla glada turister och sen har man att göra hela somrarna i juni börjar rean o sen kommer visfestivalen sen framåt augusti börjar de dö ut igen. I sthlm vart de lugnare på sommaren, undrar varför

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----