• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • cid

Shooting: Huset är min sambos syster.... men kolla på när det är inflyttning. Vet inte riktigt hur dom har tänkt med försäljningen eftersom dom inte ens börjat bygga sitt hus än.. Det ska vara klart i februari/mars....men vet inte om dom tänkt hitta något annat så länge eller vänta med inflyttningsdatum.. Det är ett jättefint hus annars....kan tänka mig att det kommer att gå upp rätt ordentligt...dom har ju gjort iordning nästan alltihopa nu senaste tiden...

• ShootingStar
    cid: vi har nu under dagen beslutat att inte gå och titta på det där huset iaf. Vi känner att det blir för långt bort från stan för oss, och som jag skrivit innan, vi trivs alldeles för bra i kvännaren för att vilja flytta. Men det huset är verkligen fint, och vill man bo i det området är det ju perfekt! Men det passar nog bättre för någon annan än oss... Vi funderar på att köpa det vi bor i nu, för att spara in lite pengar (är ju så dyrt när vi hyr), och sen rusta upp det rejält och sen sälja det om några år och skaffa ett hus här i kvännaren istället. Men man får se hur det blir, man får ta det lite som det kommer.

Idag har jag varit duktig och skrivit en hel del på min tenta!
    Så om jag följer min plan så hinner jag klart innan nästa tenta kommer på onsdag.. Så nu gäller det att ligga i med plugget!
    Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • ShootingStar
    cid: Tittade i ditt galleri, lite ont om bilder på nya tillskottet tycker jag. Är ju så nyfiken på henne. Hur gammal är hon nu?
  • cid

shooting: jo det är ju ett fint hus...men alla hus har ju sina nackdelar. Och är det inte riktigt rätt hus så hittar man dom garanterat. T.ex. för långt från stan *ler*
    Ehum, jo ligger lite på latsidan med bilderna. Hon är 6 veckor idag. Blivit stora tjejen nu! Börjar bli riktigt skoj nu när man får lite respons från henne, en riktig glad liten tjej är hon med leenden som täcker hela ansiktet ibland

Snart är vi klara med vår B-uppsats, sen är det sommarlov och föräldraledighet! Ska blir SÅÅÅÅ skönt!

• ShootingStar

Åhhh...
    Jag är så kluven angående ultraljudet idag... Kan inte bestämma mig för om jag vill veta könet eller inte. Förstör det spänningen? E ju så nära nu att jag snart får veta iaf... men jag vet att skulle de fråga så skulle jag säga att jag vill veta, men kanske bara av ren nyfikenhet. Samtidigt känns det kul att ha provat på att veta könet innan, eftersom jag inte kollade det med alicia...
    Är mest orolig för att jag bestämmer mig för att inte vilja veta, och sen råkar jag se ändå, och då kanske jag inbillar mig att jag sett nåt som ju kanske inte alls är säkert...för vi ska ju ändå va där en hel timme ju... Åhh... beslutsångest...
    Nån med erfarenheter? Positiva? Negativa?

• Odine

ShootingStar-
    Vi kan byta plats för jag vill veta Men eftersom jag måde så dåligt när vi gjorde ul så blev det juh inte av *buhu* men samtidigt känns det som om det kvittar just nu är inte långt kvar alls tills vi får veta vad det är för krabat där inne

Det enda negativa jag skule kunna komma på egentligen av att få veta könen är att det nu inte är det könet dom sagt när väl bebisen tittat ut

• ShootingStar

Odine: Jo, jag vet, det är ju det... Tänk om de säger ett kön å så blir det det andra. spelar ju visserligen ingen roll, men det kan ju liksom kännas fel om man ställt in sig så på en viss sak... Men har tänkt mer å mer på det idag och känner mig säkrare på att jag nog vill veta faktiskt.
    nu är jag istället mer orolig för hur jag ska kunna ligga på rygg på hårda britsen i en timme när jag knappt kan ligga på rygg hemma i sängen mer än 2 minuter utan att det blir tungt och jobbigt att andas...

• cid

Shooting: Du får se det som så att dom kanske inte ser ändå... Vi var ju inne på UL i typ en halvtimme när jag var på UL i slutet och då kunde BM inte se för att bebis var för stor och ihopkrupen...så då kan du ju lika gärna fråga så får slumpen avgöra!

• ShootingStar

Allt gick jättebra på ul idag. H*n såg så fin ut och allt var bra! Var inte så jobbigt som jag trodde det skulle va att ligga där med tung mage, gick faktiskt helt okej. Sen det där med könet, det gick ju inte att se själv. Vi frågade till slut men det var lite svårt även för dom att se eftersom bebisen är så stor och ihopkrupen nu. Men de sa vad de trodde att det var. Så nu vet vi iaf! Men vi har inte bestämt än om vi ska säga det "officiellt" än eftersom det ändå var så pass osäkert, vi har bara sagt till de närmaste.
    Ångrar inte att vi frågade, känns bara roligt, och nu är det lättare att fundera på namn och sånt. Åhh va jag längtar efter min lilla bebis nu!

• Odine

Odine är fortfarande tjock och klumpig
    Har sagt att den får stanna till den 1 juni, dotterns sista dag på dagis och min sista dag i skolan, sen är det fritt fram för den att komma

Ska till MVC nu på torsdag får vi se om den fixerat sig eller inte den var juh ruckbar sist så

Nej nu ska jag åla mig ner i soffan hos sambon!
    Ha det gott!

• väduren82

Halloj! måste bara berätta vilken skum läkare vi träffade på bvc i går,först kom hon 45 minuter för sent,hon glömde bort tiden och när hon skulle vaccinera tösen blev hon nervös och visste inte riktigt hur hon skule göra,är man läkare ska man väl kunna sånt?

• väduren82

ja det va det,vi har Helen,en äldre med glasögon och hon är ju jättebra men den här läkaren kommer ju från esplanaden tror jag och hon heter Hanna!

• Aannna

Jag vill oxå bli gravid... och ha ett litet knyte... kan inte tiden bli mogen....

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----