-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Stackars stackars min lille treåring! Har ju firat Axel rejält i helgen men det är ju i dag han fyller år på riktigt. Så vi laddade med blommor, muffins och presentbricka och gick upp i ottan för att vi definitivt skulle vakna före honom. Gick in och sjöng på sängen...och...han struntade fullkomligt i tända ljus och massa paket och sa att han ville sova mer. INTE likt honom, kan jag säga.
Lite snopna gick vi ner i köket och åt frukost själva. Ringde till dagis och sa att vi skulle komma lite senare, att han skulle få sova ut (helt slut efter helgens firande, antog vi) och sen när vi tyckte att det började bli dags att väcka honom igen hittade vi honom sovandes på golvet! Precis intill pakethögen. Han hade väl blivit nyfiken ändå, men inte orkat ända fram, stackarn!
Hursomhelst så ville han gå till dagis ändå så jag körde dit honom, vi tog med tårta också. Sen ringde de efter bara en timme och sa att vi fick komma och hämta honom, han satt bara och hängde, åt ingenting och var allmänt apatisk. Trots att de hade kalas för honom på dagis! Fattar inte vad det är med honom, han måste ju vara riktigt sjuk, så här loj är han aldrig annars!
Majalaja
han kanske bara är lite trött o hängig efter helgen...
Annars är han kanske på väg att bli sjuk....
majalaja: gratta din söta son,såg honom i vt ;)
majalaja- grattis till Axel, stackarn, måste vara helt slut efter helgens festligheter.
I sommar ska jag oxå vara helt LEDIG, borde väl kanske jobba, men samtidigt känner jag att jag förtjänat drygt tre månader ledigt eftersom jag bara varit ledig ett par veckor sen Emma föddes...
Tråkväder ute, blir ju heldeppig... Ska leta lite boende till Göteborg inför sommaren nu så man blir lite gldare.
Har jobbar hela och varje sommar sen jag fyllde 16, är ju då det finns jobb..
Var ledig i 3 dagar förra sommaren, sen föddes Oscar.
Fast det är klart.. var ju ledig i slutet av somamren då när jag var hemma med Oscar.
Men vore skönt att ha semester någon gång!
Sommar, ja då vill man vara ledig, men själv så ska man jobba i Norrköping, rätt skönt att det bara är 6 veckor, som synd är det när min karl har semester men får ta vara på helgerna i stället. Men ska man vara riktigt ärlig hade man ju hellre varit ledig på sommaren.
Hej! Får jag vara med i den här tråden? Jag och min sambo bor i Norrköping men eftersom han kommer från Gamleby planerar vi att inom kort flytta neråt igen.. Saknar naturen!
Jag är gravid i vecka 9, så för er som kanske känner igen mig eller min sambo behöver väl inte berätta något? Vi drabbades av ett sent missfall förra gången och är såklart ganska oroliga!
Majalaja: Hur mår den lilla 3 åringen nu? Har han piggat på sig?
Välkommen Rockergirl!
Hoppas alt går bra denna gång.
Idag har vi vart på ormjakt på gränsö.
Var nära att ge upp och då trampar vi nästan på en..
Då blev det liv på grabbarna. ahahha