• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Marie med två barn

Jullan84 - Om du har kvar ditt stora barn på 3-timmarsplats (eller 5 timmar 3 dagar/vecka) så är du inte ens garanterad att det barnet får tillbaka sin heltidsplats. Det kan hända att du får flytta båda barnen, eller ha ett på varje förskola. Tyvärr så är det sant, även om det är väldigt ovanligt att det blir så.

*Carpe Diem*
  • Cammmie

Jag hoppar med in i denna tråd om det är okej?

• Cammmie

Får väl säga Grattis till Jullan en gång till.... hihihihi

• sunzhine

Grattis Jullan

Min stora tjeja börjar skolan till hösten så det hade kvittat om de va garanterade plats på samma dagis...

Välkommen Cammie

• FrogLeg

Marie med två barn
    Vad sjukt... Låter ju helt fel stackars barn. Ååå jag gillar inte de här med förskola o grejer.

• Ankan217

Grattis Jullan!!!

Välkommen Cammmie!!!

• millabobby

hejsan jag har dagmamma tycker det är bra så jag vet inte så mycket om dagis här i stan hade det till dom två stora när vi bodde i kalmar och då tyckte jag det var bäst för då gick dom på samma dagis så man slapp springa till olika platser innan jobbet ... grattis jullan ..jag fyllde i torsdags och ska ha kalas här i dag ... hälsningar milla

• Majalaja

Vad alla fyller år då! Grattis Jullan och millabobby! Själv fyllde jag ju den 13:e och i morgon fyller Axel 3. Man kan ju undra vad folk har för sig i juli

• Jullan84

Tack.

Nu ska vi iväg på kalas.
    Idag är det Anders mormor, Oscars gammelmormor som fyller år.
    ahahahha

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----