• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Marie med två barn

Nu åker jag till affären och köper kött och annat gott. Här ska grillasFlört.

*Carpe Diem*
  • Marie med två barn
    FrogLeg skrev 2007-04-29 14:13:52 följande:
    Marie med två barn Då köper man väl inte kött
    Jo, kött, köttbullar (att göra spett av till barnen), sallad, bröd, chips och tzaziki.
    *Carpe Diem*
  • sunzhine

Mmm låter gott med grillat, här har vi avnjutit en lasagne tillagad av mig o dottern.. Sambon var inte hemma så det blev ingen grillning här, jag är inte allt för duktig på det

• Emelle

Här blev det kycklingköttbullar och pasta!
    Riktig Söndagsmiddag va!
    Nä, vi var ute o njöt av vädret istället för att ta tid vid spisen idag!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Ankan217

Hej alla!

Nu är det min sons tur att vara lite febrig och förkyld. Han verkar ha ont i halsen och hostar. Fast trots 38,6-38,8 i feber så kan han springa omkring. De är konstiga de små barnen.

Ha det bra alla!

• sunzhine

Ankan- Stackarn, men skönt att han e pigg i allafall. Visserligen är det rätt mysigt när de är liiite avslagna o kan sitta still o mysa. Hoppas han kryar på sig snart.

• cid

här är en till snoris.....Mira är snorig...INTE kul att försöka få henne att sova, hon vet lixom inte riktigt hur hon ska göra när hon ska andas...

Någon som vet när valborgsfirandet i Jenny är? För visst har dom väl brasa och så där också?

• Cammmie

Valborgsfirande

20,30 marsch till kulbacken med musik och kulturskolans blåsorkester och fackelbärare från danzsvett.

20,50 ca Vårelden tändes när fackelbärarna kommer fram till bålet

21,45 Fyrverkeriet startar från piren vid reginelundsbryggan

Taget från västervikstidningen i fredags... hihihi... ingen som har västervikstidningen här inne eller?

• Cammmie

cid

jaha såg nu att du hade skrivit o frågat när det va i Jenny, det har jag ingen anning om... hoppas du hittar någon som vet...

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----