• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • väduren82

Halloj! är det någon som har barn på gullvivan här? eller känner nån annan som har? är det bra?
    Trevlig helg!
    Här ska det bli ett årskalas imorgon med släkten ;) fast min tös fyller ju på onsdag!

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?
    själv är man förkyld och hostig känns inte skoj alls just nu, är så öm i hela magen pga denna retliga hosta *suck* Undrar då vad den lill* tycker om att guppa runt där inne?

Ne får hoppas att det snart ger med sig bara så man kan få sova lite mera, men visst det där med att sova den sista månaden är juh inte det lättaste *ler*

Var juh på mvc igår iaf, allt såg fint ut, dock är inte den lill* fixerad änu men chansen att den skulle vända sig om nu är juh minimal, och idag var vi och skrev på om faderskapet.

När sambon satt och läste igenom papprerna så utbrister han, "men det står juh fel där" och peekar på mitt efternamn, umm ne jag heter juh så.. ne det ska juh stå mitt efternamn.. och så ler han bara.. hmm undrar vad han har för planer den där knasbollen man kan juh alltid hoppas på nått bra iaf

nej usch ska leta upp nått att äta och nånstans bekvämt att sitta magen e inte alls att leka med just nu *suck*

ha det gott alla!

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?
    själv är man förkyld och hostig känns inte skoj alls just nu, är så öm i hela magen pga denna retliga hosta *suck* Undrar då vad den lill* tycker om att guppa runt där inne?

Ne får hoppas att det snart ger med sig bara så man kan få sova lite mera, men visst det där med att sova den sista månaden är juh inte det lättaste *ler*

Var juh på mvc igår iaf, allt såg fint ut, dock är inte den lill* fixerad änu men chansen att den skulle vända sig om nu är juh minimal, och idag var vi och skrev på om faderskapet.

När sambon satt och läste igenom papprerna så utbrister han, "men det står juh fel där" och peekar på mitt efternamn, umm ne jag heter juh så.. ne det ska juh stå mitt efternamn.. och så ler han bara.. hmm undrar vad han har för planer den där knasbollen man kan juh alltid hoppas på nått bra iaf

nej usch ska leta upp nått att äta och nånstans bekvämt att sitta magen e inte alls att leka med just nu *suck*

ha det gott alla!

• Odine

Hejsan tråden!

Hur e det med alla?

ha det gott alla!

• Löken

Väduren: Jag hade min son på Gullvivan, ett kanondagis enligt mig! Han var där i 4 ½ år.
    Jag e helnöjd med det, men det finns säkert föräldrar som tycker annat.
    Ska ni har barnet/barnen där?
    Hoppas på Sländan (småbarn) KANONpersonal!

• Majalaja

Kikar in en snabbis. Dags att väcka Nils nu, måste hämta Axel på dagis...typiskt att han just i dag inte somnade när han skulle så han får ett mycket kortare sovpass än vad han behöver

Sitter och fyller i ansökan för barnomsorg för hösten men hur sjutton ska man kunna fylla i placeringsschemat redan NU? Jag har ju ingen aning om hur mitt jobbschema kommer att se ut förrän nån gång i höst....får nog uppdatera lite senare tror jag...

• Jullan84

Majalaja
    Fattar inte heller hur man ska kunna fylla i schemat nu..
    Vi är ju båda arbetslösa, men är vikarier...
    Så får ju ibland veta klockan 6 på morgonen att vi ska börja jobba vid 7...

Men får la skriva 9-14 eller vad det nu var man fick ha dom där när man är arbetlös och sedan ändra dag för dag.

• mammafia29

Majalaja,
    man får skriva ett "låtsas" schema sa dom till mig när ja ringde. det har igentligen ingen betydelse.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----