-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
ShootingStar-
Ja det e synd om oss nu
Är lite avis på att du ska få ligga en hel timme och titta på den lilla, jag klarade juh knappt en kvart nu sist, dumma bebis att ligga dumt säger jag bara
Jag hade nog frågat efter könet, men det är jag det hihi. Hade juh tänkt att göra det på detta ul vi va på men men det blev som det blev
Men inte alls lång tid kvar för oss nu juh, på nått sätt lär vi överleva iaf haha
Shooting och Odine: jag är INTE avundssjuk på er.... har det rätt mysigt här hemma med liten bebis *ler*
Vet precis hur det är att gå dom där sista veckorna, det värsta som finns ju...men hur eller hur så kommer ju era små ut!
Vi frågade efter kön när vi var på vårt näst sista UL..men då låg Mira så knasigt så det gick inte att se, och på sista UL var hon så stor, så då gick det absolut inte att se...
Skönt med helg nu...sitter och tittar på tillbaka till vintergatan och äter fredagsgodis. Har suttit hela eftermiddagen med tentaplugg...på måndag bär det av...oddsen för att lyckas på tentan känns inte så bra då jag inte läst speciellt mycket..har haft lite annat för mig om man säger så..men får hoppas det går vägen ändå..
Ha en bra helg alla Västerviksbor!
Vad kul det är att så många ska få/har fått barn. Grattis och lycka till alla!
Önskar Jag!!
Ska ner på stan imorgon och köpa bebiskläder. En kompis till min man fick en liten dotter i måndags. Härligt!
Det verkar verkligen vara babyboom i stan, ser ju stora magar o barnvagnar överallt, eller så är det bara för man själv e bebismamma som man tänker lite sektra på det?
Odine-såg dej igår, det såg tungt ut och du verkade ha det rätt jobbigt, hoppas bebis kommer snart så du slipper ha ont o va osmidig....
Men som sagt du o shooting har ju något underbart att våänta er så klart ni står ut.
Marie- bra att du pratade ut med fröken o med pojken!!! måste kännas skönt.
Oh va kul o köpa babykläder, ska oxå ner på stan o handla lite kläder, Jezzie behöver lite byxor, hon e ju så lång nu! Skulle va skönt o hitta nåt till sig själv med, men vet hur det slutar, kommer hem med kläder till sambo o barn men inge till mig
Ha en riktigt trevlig helg.
Det är bra att det är babyboom. De ska ju in på dagis framöver. Då får vi jobb ju, så vi slipper bli arbetslösa.
Det blev en röd tröja och ett par röda byxor till lilla Tuva som hon tydligen ska heta (min mans kompis nyfödda dotter).
Beträffande min son som inte har det bra i skolan så har han en kille från klassen här just nu och de har jättekul (låter så i alla fall). Så han är inte helt utan kompisar. Underbart! Synd bara att min 3-åriga dotter vägrar låta dem vara ifred.
Så var det snart dägs för en ny vecka igen.
har just avnjutit en god middag - wookad kyckling, mumma!
Imorgon är det dags för tenta, inte alls förberedd eller motiverad, men men bara göra sitt bästa o hoppsa slippa göra om den i sommar. 4 veckor kvar till långt härligt sommarlov, ska bli så underbart!!!
Hur har allas helg varit?
Hallå! min och sambons helg har varit helt underbar,vi var på hotell högland iNässjö på spaweekend,åt två-rätters på fredagen och tre-rätters på lördagen och det var jättegod mat!
Frukost båda dagarna,fri tillgång till relaxen,vi har badat bubbelpool,bastat och fått två behandlingar som var jättemysiga!
Gick på chokladprovning som var gratis också och det var gott och speciellt.
saknade ju Natalie massor men man hade ju lite att göra som tur var! men nu är hela familjen hemma!
här var det inte livat *hihi* läskigt med åska i går......
..*hihi* själv tycker jag det är HELMYS med åska, satt ute på varandan och myste när det mullrade
![]()