-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
*suck* fortfarande sjuk vad e detta? Längtar verkligen efter att hostan ska ge med sig så man kan få sova om nätterna igen.
Är glad över att det enda som händer i magen under hostatackerna är lite sammandragningar och att den lill* rör på sig lite, tycker att den borde tyckte det e obehagligt egentligen men men
Vill bli frisk sen kan bebis komma när som
Väduren: Avd Sländan då eller? Hoppas ni får Gunnel, underbar människa!
Hallo!
Första tanden har tittat fram!
I morgon börjar jag jobba...
Jag vill fast ändå inte... Vill ju vara hemma med min söta Oscar..
Men nu är det pappas tur...
Endag
Jag hade Anna som BM. Superbra!
Mäh! Såg nu att mitt lååånga meddelande va borta, så retligt!!!
Har haft en tråkdag idag, va hos tandläkarn o fick det glada beskedet att jag måste ta bort en visdomstand o laga någe hål i juni så man kommer bli ett antal tusen fattigare, pengar man kunde haft roligare för!
Har även hunnit med bvc besök, 10 månaders kontroll som gick bra.
Nu ligger barnen i säng o jag borde plugga lite nu, 1½ vecka kvar tills B-uppsatsen ska va klar, ska bli så himla skönt o få den avklarad!
Hoppas alla haft en bra dag... Grattis Jullan till tanden...
Hej, lycka till med uppsatsen, sunzhine och cid! Hoppas ni hinner klart i tid. Såg cid tidigare på uteplatsen med flitens lampa lysandes över huvudet
Jullan, här har också första tanden tittat fram. Dagen efter hans tiomånadersdag! Axel var lika sen han, fick första när han var 10 månader och sex dagar. Så de är väldigt lika i utvecklingen. Var också exakt lika långa på tiomånaderskontrollen och det diffade bara 20 gram i vikt! Häftigt! Det är kul att jämföra även om man ju inte ska göra det egentligen. Alla barn är ju olika. Men häftigt att brorsorna ligger så lika på de saker som är svåra att påverka utifrån! Skillnad är det med motoriken i så fall, Axel kunde ju nästan gå vid det här laget medan Nils känns som han har ett tag kvar. Men han reser sig i alla fall upp mot saker precis hela tiden och har också börjat våga sig på att släppa en hand och bara hålla med ena. Så vem vet, han kanske spurtar ikapp storebror!
Endag-
jag hade Irene, tyckte om henne men man kan nog uppfatta henne lite vimsig. kanske beror på att hon jobbar i O-hamn åxå. men jätte mysig för övrigt.
Majalaja- tack för omtanken, jag är övertygad om att vi kommer bli klara i tid, det kommer bara kräva en hel del jobb. Du kommer nog se oss endel på uteplatsen o studera flitigt
!
Endag- grattis till bebben i magen, tror säkert att din bm är bra, jag har mött många därnere o de är väldigt kompetenta!
Nä dags o ta tjuren i hornen o skriva uppsats