• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • Endag
    Sunzhine-
    Tack

Lycka till med din uppsats.
    Äntligen är drömmen sann!
  • väduren82

löken: ingen aning om vart vi hamnar,har bara fått veta att vi fått en plats! imorgon fyller min ängel ett år,det ska vi fira med att gå och sjunga på liten och stor hela familjen ;)

• Löken

Väduren: Spelar nog ingen roll vart ni hamnar! Alla e bra!

• sunzhine

Väduren- grattis på lilltjejens födelsedag, jättefin bild i tidnigen. Hoppas ni haft en mysig dag.

• väduren82

sunzhine: tackar och niger ;)ja än så länge har dagen varit bra,ska ju fira när sambon kommer sen!

• Löken

Väduren: Tyvärr får ni inte Gunnel, hörde att hon ska gå i pension!!

• Emelle

Nån som inte har nått för sig ikväll

jag ska ha disco/karaoke party här hemma för 16 st (!!) 8-11 åringar.
    Shit så slut jag kommer vara vid 21 då dom, förhoppningsvis, gått hem

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Majalaja

Emelle: OJ, det låter avancerat! Fast kul! Fyller Emilia år eller har ni såna masstillställningar lite då och då?

• Jullan84

Emelle
    Oj...
    Du måste berätta sen hur det gick.

• ShootingStar

Nån här som bor utåt långrevet, brevik? Tänkte bara höra om nån vet nåt om kräftan förskola som ligger där. Vi har lite planer på att flytta och det tar verkligen emot att behöva flytta lilltösen från jurabacken, trivs så bra där. men behöver som sagt lite info om kräftan. Bra personal? Hur är lokalerna, området? mm... vad finns det för andra dagis där? Hur är dom?
    Vill egentligen inte alls flytta från kvännaren, men husen här är så dyra så här lär vi aldrig hitta nåt vi har råd med. Är ju inte alls säkert att vi ska flytta, men ska kolla lite hus.
    Ni som bor utåt dom trakterna, hur trivs ni? Hur funkar det med avståndet till det mesta, det är ju långt långt ut, känns det som iaf... Visst, går ju bussar, men är det hopplöst långt att gå in till stan, affären mm??

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----