• FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra

• Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----
  • EmmaoFredrik

hejsan svejsan!!
    Undrar om det är några fl:are som ska gå med sina barn på pippi teaterna den 23mars?

Jag ska gå med min sambos brors barn Vilgot:)

• cid

Angående dagisplatsen har jag också fått svaret att säga upp platsen... iofs samma avdelning som shooting så det är väl inte så konstigt. Men där resonerade dom som så att man säger upp platsen och har då rätt till sina tre timmar, och sen får man söka om när det är dags för en heltidsplats igen...
    Är det fel då?
    Tog hem sånna där papper om uppsägning av plats och då tror jag det fanns en ruta man kryssade i om det var p.g.a. föräldraledighet...

• FrogLeg

ShootingStar

Hur går de för dig och din syskonsits? Funkar de bra? Lite nyfiken.
    Jag har ju läst om P&T jag oxå tom. P&T-tråden här på FL så jag vet ju de där... De värsta är ju att Thea inte är någon liten spädis längre utan en rätt lång ståtlig dam som nuförtiden åker sittdel i sin duovagn Så jag tror inte jag kan lägga ner henne i P&T´s liggdel (har inte ens tänkt på den delen) utan de jag menade var att ha syskonsätet bakom de främre sätet och då gäller ju 15 kg och Linnéa väger mer och Thea är beroende av att få ligga rätt mycket även fast hon ibland sitter upp Knepigt!

Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu

• Emelle
    Frogleg-
    Kanske borde kolla efter en annan syskonvagn då...
    UJ´s vagnar är ju inte så klumpiga.
    En sån skulle jag välja om jag ade stort behov av syskonvagn.
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • cid

Frogleg: eller en babytravel...dom ser smidiga ut och är inte så dyra...

• FrogLeg

Emelle

Nej jag vill inte ha en UJ... Vill ha en på längden. En lätt och smidig vagn P&T eller Musty är ju perfekt eller en inglesina
    Om man skulle ha en UJ kunde man likaväl köpa en baby travel o spara flera flera 1000 kr. Dom verkar vara liknande varanndra förutom att BT är tyngre och inte lika Hipt som UJ hihi

• Jullan84

Oj oj vad ni kan mycket om vagnar.
    Då vet man i alla fall vem man ska fråga om syskonvagnar.
    Återkommer om några år.

I morgon kommer mamma/oscars mormor på besök!
    Ska bli skönt att få lite hjälp med Oscar. Börjar bli jobbigt att inte Anders kan göra så mycket.
    Men om en vecka åker gipset bort!!

Godnatt!

• FrogLeg

Majalaja

Kanske var hennes Den var min favvofärg iaf RÖD. Har hon den till ett eller två barn? Jag skulle ju behöva testa med syskonsitsen både uppe på vagnen och bakom. Om du förstår Nej jag vet inte heller hur man skulle kunna ses. Men finns hon här på FL?

Tack tack

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----