-----> västervikstråden 5 <-----
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Jag startar en ny tråd så vi kan fortsätta att skriva till varanndra
Majalaja
Finns hon på FL eller hur ska jag få ifatt på henne? Vem är de? Kanske vet vem hon är? Känns lite bråskande... hmm
Frogleg
Apropå syskonvagnar så kände jag i förrgår för första gången att det hade varit skönt med en. Vi har ju klarat oss utan ända till nu, det har funkat alldeles utmärkt att ha Axel på ståbräda. Men så häromdagen så SOMNADE han på brädan och sov så hela vägen hem. Det var riktigt tufft mot slutet av promenaden när hans ben blev tyngre och tyngre och han vinglade till några gånger. Dessutom har det varit lite tungt att köra båda nu i snöslasket. Men det är ju iofs övergående. Funderar ändå på om man skulle testa en syskonvagn. Nån som har tips om en bra, eller rentav någon att sälja/låna ut ett tag? Har ju själv kikat på Babytravels tidigare, den verkar smidig! Men jag vill gärna kunna vända Nils mot mig och nu när han är för stor för en liggdel så funkar ju inte det på den. Så bäst är väl en med svängbart styre eller vändbar sits.
Nu har jag fått min douseat!
Körde Alicia och en kompis jämngamla son, två 1½ åringar alltså!
De tyckte det var jätteskoj å vagnen blev inte alls klumpig med tvillingdelen. Lika smidig som med bara en sittdel! Är toppennöjd och kan verkligen rekommendera den till dom som ska köra 2 barn samtidigt! Ska lägga ut bild så småningom...
Så nu har man fått upp lute fler bilder då :)
Vilka var det som letade efter P&T syskonvagn? hittade iaf på 1klass.se men antar att det bara är ena sätet eftersom priset är 995 kr :D
måste man ha någon annan vagn innan ?